Ik ben een kikker |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kvdl: meneer kikker laat weten dat hij dat ook wel leuk zou vinden
en dat hij het heel erg op prijs zou stellen wie weet komt er een op zijn(liefdes)pad terecht groet van de maakster van meneer kikker Nia |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
Geachte Meneer Kikker,
Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat Juffrouw Roos al een tijd geleden geleden verhuisd is naar Eindhoven. Volgens de laaste berichten heeft zij het daar zeer naar haar zin. Ik vrees dat zij niet bereid is u te kussen om u zodoende te veranderen in de prins die u natuurlijk eigenlijk bent. Echter meen ik gelezen te hebben dat uw maakster overweegt een partner voor u te vervaardigen. Met vriendelijke groet, de maakster van Jufrouw Roos. PS. Roos is toch ook eigenlijk geen naam voor de partner van een heuse prins!!! |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel leuk.
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Whahahahaha, lijkt wel of ik een sprookje terecht ben gekomen.
Heerlijk. En meneer kikker is echt helemaal prachtig zeg ![]() |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
aan de maakster van jufrouw roos
ik heb ergens om een hoekje gekeken en inderdaad is er wel iets gaande hier in huis ik hou het in de gaten en als iemand binnenkort een kikkerinnetje voorbij ziet komen wil diegene me even waarschuwen? met vriendelijke groet meneer de kikker |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mooi hoor!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
halmickey ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Maart 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 172 |
Die zit al lekker te genieten
|
|
![]() |
|
Bittersweet ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1219 |
Mooi en hij zit ook heerlijk op zijn gemakkie
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Hahaha, hij is geweldig en ik geniet van de zich ontwikkelende romance, alhoewel, nu lees ik dat juffrouw Roos geen belangstelling heeft in deze knappe kikker.
Wat mij betreft hoeft ie ook niet te veranderen in een prins. Vind hem als kikker helemaal super. En ik denk dat, met de juiste partner, er hier hele mooie kikkervisjes uit voort kunnen komen. Dan nog een brutale vraag: wil je vertellen waar het patroon te koop is? Wil ook wel zo'n knapperd op m'n tafel....
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
dit patroon komt bij stip en haak vandaan
hopende dat ik u hiermee op de goede weg heb geholpen met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Ik heb het patroon ook besteld en het garen heb ik ook al gehaald het is dat ik geen prinses ben anders was ik ook verliefd op meneer kikker geworden
![]() |
|
Geniet van het leven
|
|
![]() |
|
wat leuk dat je het patroon ook hebt besteld
veel haakplezier met meneer kikker ik zie wel een keer een foto verschijnen misschien met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |