Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt hoesje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakt hoesje
    Posted: 06 Maart 2014 om 20:19
De ene hobby ontmoet de andere.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 20:48
Ja goed zeg. En wanneer krijgen we foto's van de andere hobby ??? Of ben je nog in de experimentele fase ?
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 21:05
ziet er leuk uit.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 21:12
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ja goed zeg. En wanneer krijgen we foto's van de andere hobby ??? Of ben je nog in de experimentele fase ?

Ik zit al een paar jaar op schildersles, eerst aquarel en daarna olieverf. Thuis probeer ik wat te tekenen, ben sinds kort lid van een forum waar ze iedere maand een challenge hebben in verschillende teken en schildergroepen.
De markers heb ik nog weinig mee gedaan, daar wil ik binnenkort eens mee gaan experimenteren.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 21:43
leuk zo
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 06:14
heel mooi!
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 09:10
Ineens een heel ander zicht van een potje. Leuk en creatief ideetje!
Grx
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 10:58
Originally posted by Cully Cully wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik zit al een paar jaar op schildersles, eerst aquarel en daarna olieverf. Thuis probeer ik wat te tekenen, ben sinds kort lid van een forum waar ze iedere maand een challenge hebben in verschillende teken en schildergroepen.
De markers heb ik nog weinig mee gedaan, daar wil ik binnenkort eens mee gaan experimenteren.

Dat klinkt erg interessant een forum voor tekenen en schilderen. Kun je me daar wat meer over vertellen. Heb ook jarenlang getekend en geschilderd. Leuk zo'n challenge dan moet je dus wel in je potlood of kwast klimmen!LOL

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
E Strea Chikitu View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer E Strea Chikitu Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 11:51
goed idee! Ben ook benieuwd naar die andere hobby!
E Strea   Chikitu   *   ; http://estreachikitu.blogspot.com/

Made with love, for love
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 16:07
Ik ben lid van paint my picture, daar waar fotografen en artiesten elkaar ontmoeten. Het is een forum, wel in het Engels, waar je gebruik mag maken van de foto's van leden om te tekenen of schilderen.

Binnen het forum kun je weer lid worden van subgroepen, bijv tekenen, aquarel en / of olieverf. Binnen de groepen, kun je vragen om feedback of gewoon laten zien wat je hebt gemaakt. En iedere maand is er een challenge, waar je aan mee kunt doen. In sommige groepen kun je ook een kleine prijs winnen. Maar het gaat eigenlijk meer om de eer en vooral plezier.

Ik heb ervaren dat er veel mensen zijn die je aanmoedigen en helpen om je naar een hoger niveau te helpen. De kritiek is opbouwend en nooit kwetsend!

Als je stap voor stap wilt leren tekenen is drawspace van Brenda Hoddinott (Tekenen voor dummies) een hele mooie site, met ontzettend veel gratis lessen. Ook in het Engels, maar door de vele afbeelding goed te volgen.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 17:07
Leuk.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 20:55
Thanks voor de informatie Cully!Thumbs Up
Klinkt leuk. Het stimuleert natuurlijk ook om dan te gaan schilderen/tekenen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
halmickey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer halmickey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2014 om 09:53
mooi zo word een simpele beker creatief omgetoverd tot iets gezellig
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns