Gehaakt hoesje |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Maart 2014 om 20:19 |
|
De ene hobby ontmoet de andere.
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja goed zeg. En wanneer krijgen we foto's van de andere hobby ??? Of ben je nog in de experimentele fase ?
|
||
![]() |
||
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
|
ziet er leuk uit.
|
||
![]() |
||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|
Ik zit al een paar jaar op schildersles, eerst aquarel en daarna olieverf. Thuis probeer ik wat te tekenen, ben sinds kort lid van een forum waar ze iedere maand een challenge hebben in verschillende teken en schildergroepen. De markers heb ik nog weinig mee gedaan, daar wil ik binnenkort eens mee gaan experimenteren. |
||
![]() |
||
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
|
leuk zo
|
||
![]() |
||
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
|
heel mooi!
|
||
![]() |
||
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
|
Ineens een heel ander zicht van een potje. Leuk en creatief ideetje!
|
||
Grx
|
||
![]() |
||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
|
Dat klinkt erg interessant een forum voor tekenen en schilderen. Kun je me daar wat meer over vertellen. Heb ook jarenlang getekend en geschilderd. Leuk zo'n challenge dan moet je dus wel in je potlood of kwast klimmen!
![]() |
||
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
||
![]() |
||
E Strea Chikitu ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 428 |
|
goed idee! Ben ook benieuwd naar die andere hobby!
|
||
E Strea Chikitu * ; http://estreachikitu.blogspot.com/
Made with love, for love |
||
![]() |
||
|
Ik ben lid van paint my picture, daar waar fotografen en artiesten elkaar ontmoeten. Het is een forum, wel in het Engels, waar je gebruik mag maken van de foto's van leden om te tekenen of schilderen.
Binnen het forum kun je weer lid worden van subgroepen, bijv tekenen, aquarel en / of olieverf. Binnen de groepen, kun je vragen om feedback of gewoon laten zien wat je hebt gemaakt. En iedere maand is er een challenge, waar je aan mee kunt doen. In sommige groepen kun je ook een kleine prijs winnen. Maar het gaat eigenlijk meer om de eer en vooral plezier. Ik heb ervaren dat er veel mensen zijn die je aanmoedigen en helpen om je naar een hoger niveau te helpen. De kritiek is opbouwend en nooit kwetsend! Als je stap voor stap wilt leren tekenen is drawspace van Brenda Hoddinott (Tekenen voor dummies) een hele mooie site, met ontzettend veel gratis lessen. Ook in het Engels, maar door de vele afbeelding goed te volgen. |
||
![]() |
||
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
|
Leuk.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
|
Thanks voor de informatie Cully!
![]() Klinkt leuk. Het stimuleert natuurlijk ook om dan te gaan schilderen/tekenen.
|
||
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
||
![]() |
||
halmickey ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Maart 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 172 |
|
mooi zo word een simpele beker creatief omgetoverd tot iets gezellig
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |