Noors heren vest |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw Bloem, wat prachtig en wat een prestatie in zo'n korte tijd! Knap hoor
![]() |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Wauw mooi en knap gedaan Bloem en dat in 7 weken. Ik zou er70 jaar over doen.
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
hij is prachtig!
|
|
![]() |
|
violetbloem ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2014 Locatie: Usquert Status: Offline Points: 13 |
Hij is heel mooi geworden. Net een die je in Noorwegen in de winkel koopt.
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1548 |
Wouw knap hoor! Heel mooi geworden
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Goanne ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2014 Status: Offline Points: 43 |
Heel mooi en dat in 7 weken.
Petje af!! |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Wat een werk! en wat een super mooi resultaat.Kanp werk! doe ik niet na!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
dank jullie wel voor alle complimenten.
voorlopig wil ik ook niet weer zo'n groot stuk maken. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Ik vind het een heel mooi vest. Knap hoor.
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Wat een mooi vest. Lijkt me een heel werk.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
knap. ik ben ook met een Noors vest bezig (al een jaartje of zo... er komen veel andere projecten tussendoor) maar die elanden gaan bij mij altijd scheef trekken. en dan is de motivatie om hem ook echt af te maken altijd wat minder, je doet hem dan toch niet aan. ik wou dat ik het zo mooi kon.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
wat jammer neem je bij iedere steek wel de draad aan de achterkant mee ? deze mag je niet strak trekken. zo heb ik het gedaan en dan kan het niet scheef gaan. |
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Mooi gedaan Bloem. Ik vind die noorse truien schitterend. Ben van plan er ooit een voor mezelf te breien. Mag ik vragen met wat voor garen je deze trui gebreid heb? Het moet wel garen zijn wat lang mooi blijft. Niet gaat pluizen, krimpen of lelijk wordt.
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ooh, prachtig.
|
|
![]() |
|
Ik heb Drops Karisma gebruikt. gewoon bij Renske besteld. als je zoiets wil breien moet je inderdaad niet bezuinigen op garen dat is zonde van je werk. en Karisma breid ook heerlijk |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Ik probeer wel de draadjes mee te nemen aan de achterkant, maar niet in elke steek want dan zie je het er zo doorheen. Misschien had ik dat moeten doen? Ik wilde ook de lussen niet te groot laten worden want dan blijf je er iedere keer in hangen
Zo ziet het er aan de achterkant uit: ![]() en aan de voorkant: ![]() |
|
![]() |
|
olifantje68 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Maart 2014 Status: Offline Points: 17 |
Wat een kunstwerk
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |