Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het is een beetje saai hier .wie weet er nog iets

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: het is een beetje saai hier .wie weet er nog iets
    Posted: 22 Januari 2016 om 18:46
Aldi heeft volgende week garen in de aanbieding.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 19:57
http://nl.bergere-de-france.be/fils

hier kan je ook nog saai kopen. Tot einde van de maand denk ik dat de actie loopt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 20:12
misschien een oproep aan al diegene die als gast meelezen om toch in te loggen en af en toe ergens iets neer te zetten?

Want het aantal gasten dat online is is altijd hoog waar dat het aantal leden zelden de 10 overschrijdt. En ik denk dat er ook meer gepmt wordt dan dat er hier wordt neergezet.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 21:16
Dat heb je met Januari een saaie maand na de feestelijke December .

Vandaag viel me op dat de dagen al echt langer gaan worden zeker als de zon schijnt .

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 21:32
dat is ook zo de schemerlamp hoeft niet meer om 16.00 aan .op naar het voorjaar .
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 21:49
de Wibra heeft 20 % korting op de Saskia wol.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 21:53
De zon gaat inmiddels al zo'n half uurtje later onder dan op midwinter. Ik ben begin januari begonnen met het schoonmaken en ordenen van de berging met als hoogtepunt een dode muis onder de diepvries. Helemaal niet saai hoor! De grote klus is bijna klaar. Als beloning ga ik voor mezelf een leuke nieuwe deurmat kopen voor bij de buitendeur.Tongue
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 22:52
Tja....ik wil best over allerlei kletsen hoor.
Maar ik durf dat niet zo goed omdat dit een handwerkforum is.
Embarrassed
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 23:18
daar is toch de koffiecorner voor om ook wat over allerlei dingen  te kletsen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 11:35
Saskia van Wibra is vanaf maandag 20% afgeprijsd. Maar ik moet eerst een aantal dozen Royal en Saskia opbreien en -haken, vóór ik me daar ga vertonen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 12:58
Ik las net een mail van een geleidehond gebruiker die- omdat zijn hond met pensioen was gegaan- en zodoende een poosje zonder hond en met stok had moeten lopen het bericht dat er weer een hond voor hem was en dat de samenwerking goed verliep . Als je zijn berichten leest over zijn herwonnen zelfstandigheid word je zo blij .

Ik ben zelf puppy pleeggezin geweest voor 7 honden vandaar . Afstand doen was niet makkelijk maar als je dit dan weer leest ben je blij dat je dit ooit hebt kunnen doen
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 14:00
Het is overal een beetje saai en weinig nieuws. Denk dat eerst januari weer om moet zijn voordat iedereen weer wat meer zin krijgt.
De komkommertijd is ingetreden net als in de zomerWink
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 14:17
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik las net een mail van een geleidehond gebruiker die- omdat zijn hond met pensioen was gegaan- en zodoende een poosje zonder hond en met stok had moeten lopen het bericht dat er weer een hond voor hem was en dat de samenwerking goed verliep . Als je zijn berichten leest over zijn herwonnen zelfstandigheid word je zo blij .

Ik ben zelf puppy pleeggezin geweest voor 7 honden vandaar . Afstand doen was niet makkelijk maar als je dit dan weer leest ben je blij dat je dit ooit hebt kunnen doen

Mijn Dochter is ook puppy pleeggezin. ze heeft net Donderdag gehoord dat hond nr 4 in maart naar school gaat. ze had haar graag willen houden als moederhond. maar dat gaat niet door. dus krijgt ze weer een nieuwe pup,
het afscheid nemen vind ze ook erg moeilijk. maar dat weet je vanaf het begin.
als ik zie hoe veel tijd zij aan die hondjes besteed   nou petje af geweldig
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 15:40
Leuk Bloem

Ja dan krijg je zo'n periode van dit voor de laatste keer dat voor de laatste keer.

Er was ooit een mevrouw die het zo te kwaad had bij het terugbrengen en zo moest huilen dat ik bij mezelf dacht dit moet jij jezelf niet aandoen .

De beste oplossing is gelijk weer een nieuwe pup soms had ik er al weer een voor de andere wegging .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 16:43
Originally posted by bep bep wrote:

http://nl.bergere-de-france.be/fils

hier kan je ook nog saai kopen. Tot einde van de maand denk ik dat de actie loopt.

Shocked Bep, doe dit nou niet.........Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 16:52
Las net in een kledingwinkel

Trek iets positiefs aan, staat altijd leuk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 19:47
Bedoelen ze Positiekleding? of een trui waar JA ingebreid is?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2016 om 23:19
Magtelt....GRIJNS
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 11:18
Ik denk dat het meer wanhoop was Machtelt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns