Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Star Wars

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Star Wars
    Posted: 07 Januari 2016 om 08:19
Gisteren naar de film geweest. Deze maakt net zo'n indruk als Episode IV, die ik nog steeds "de eerste SW film" noem. De techniek is natuurlijk beter, het verhaal is geschreven door Lawrence Kasdan, die meer Star Wars scenario's geschreven heeft en ook een aantal romans over de personages. De vieze smaak van Episodes I t/m III is helemaal vergeten.

En er werden trailers vertoond van een nieuwe Star Trek en Independence Day. Verder is er een nieuwe Quentin Tarantino film aangekondigd, The hatefull Eight. Voorlopig kunnen we weer naar de bios.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 08:36
Wij zijn 2 januari naar Star Wars geweest, het was zeker een erg leuke film. Mijn man kijkt nooit films maar wou eens naar de bios om een 3d film te kijken. Ik dacht dat hij niks aan deze film zou vinden, heeft zeker niks met sf, maar nu vond hij hem zelfs ook heel goed.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 11:12
Ik wacht nog even, ik vind het jammer dat het 3d is want ik ben bang dat ik daar ziekjes van word. Je moet me ook niet meenemen
naar een aquarium in een dierentuin, eenmaal buiten ben ik groen en geel.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 16:11
Ja, ik ben wel twee keer wat draaierig geweest maar dat was snel weer over. Toen er nog maar net 3D was kon ik er niet goed tegen, nu beter ik denk dat de kwaliteit sterk vooruit is gegaan (of ik zit beter in mijn vel?).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 09:16
De eerste 3Dfilms hadden zoveel spektakel, dan kwam er een hijskraan of vogel recht op je af en dat was een schokeffect. Ik ben er nu wel aan gewend. En zodra er een kassucces draait, gaan we. Ik spaar bij Plus voor € 4 een bioscoopkaartje bij elkaar. Dat was het 4=6 spaarsysteem, maar dan is het nu 4=7 of voor de Amikapper 4=8,5. Beter dan AH sparen.

wat rozengeur.
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 10:21
Wij gaan  volgend weekend  hij is hier al  de hele week uit verkocht

Geniet van elke dag
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 13:05
Hij begon in Apeldoorn op 16 december, maar toen was ie ook aldoor uitverkocht, je kon maanden van te voren al bespreken.

Ik vind het trouwens leuk van JT bioscopen, dat je hier en daar opera of ballet voorstellingen kunt kijken, die dan elders live zijn. Er is ook eens een Nick en Simon en een André Rieu concert geweest. Die zijn ook snel uitverkocht.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 19:10
Ik wacht wel even, en ik wacht eigenlijk ook op een dvd box met alles derop en deraan voor een mooie prijs LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 19:32
De box met de eerste 6 was vóór december bij V&D iets van € 99, maar er zijn vast wel oudere boxen op Marktplaats. Bovendien zullen er nog twee films komen, en dan komt er natuurlijk een box met alles. Ik heb ze nu op dvd's, opgenomen van commerciële zenders, dus met veel plaspauzes.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns