Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMagtelt is terug

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 05 September 2008 om 18:12
Hier was het niet zo stil, het gemopper was niet van de lucht. De katten maken het wel goed, maar ze hebben een zomerprobleem: ondanks nekdruppels elke vier weken, zitten ze toch te krabben. Ze worden tweemaals daags gekamd en dan komen er veel losse haren af en zo hier en daar toch een vlo, erg vervelend.
Er was een cultureel en landschappelijk festival in Apeldoorn, de Triënnale, dat dus om de 3 jaar herhaald zal worden, we zijn van verveling naar Berg en Bos geweest, plantjes kijken, en naar tentoonstellingen van foto's en schilderijen van landschappen. Het was allemaal best leuk, maar ook niet zo erg, als je het gemist hebt.
Ik heb mutsen, polsmofjes, tassen en dassen gemaakt voor het buurmeisje, nog wat dingen voor Chrisje, die nog op de foto moeten en dan verstuurd.

Oja, op de jaarlijkse eindvakantiekinderkleedjesmarkt heb ik een babypop en een meisjespop (70 cm) gekocht, die natuurlijk nieuwe kleren nodig hebben. Dat wordt een winterprojekt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 September 2008 om 21:00
welkom terug Magtelt ik ben benieuwd naar jou creaties
groetjes Thea
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 September 2008 om 21:18

Magtelt,

Fijn dat je weer terug bent, dan kunnen we weer van je spitsvondige opmerkingen genieten. En genieten doe ik van je. Ben zeer benieuwd naar je creaties.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 September 2008 om 22:34
Helaas ben ik geen goede fotograaf. Maar ik zal ze morgen of overmorgen fotograferen. En dan maar hopen dat het filmpje niet weer twee weken onderduikt of voorgoed zoek raakt. En daarna mar zien hoe ik ze naar het forum transporteer. Perlefientje had hulp beloofd.

wat rozengeur.
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 06 September 2008 om 08:29

Ja hé, Magtelt, als je iets hebt, laat maar komen, dan zet ik het voor je op de forum!

Ben ook hééééél blij dat je terug bent, was wel wat raar zonder jou!! En zonder Obi Wan en Ziggi.

Groetjes Perlefientje.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 September 2008 om 09:38
Gelukkig is van de oude computer alleen het moederboard stuk, de inhoud van de schijven, dus ook oude mails, kunnen overgezet worden naar de laptop, die Ton voor mij besteld heeft. Dan heb ik de adressen weer. De nieuwe computer komt van Mycom, de laptop van Power Systems bij ons op het winkelcentrum. Maar wanneer die komt en wanneer ze de gegevens hebben overgezet? Ik wist niet dat dat allemaal zo lang duurt. Als ik een haarföhn wil, ga ik naar de winkel en krijg 'm meteen mee. We hebben nu Windows Vista, ik heb gelijk een boek uit de bieb gehaald voor bejaarden. Om te beginnen kreeg ik kraaienpootjes van het lettertype en met dat boek kon ik het zelf verbeteren. Gelukkig geeft de bieb geregeld cursussen, dus als ik niet kan wennen aan Vista, kan ik daaraan beginnen. Ik miste de hobbydoos het ergste, maar ik vond het ook vervelend dat mijn biedingen op Marktplaats de mist in gingen. Gelukkig reageerden allebei de verkoopsters heel aardig en kan ik nog twee boekjes kopen. Want breiboekjes had ik bijna niet, maar een paar honderd.

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 September 2008 om 12:55

Hahahaha!!!!!Maar een paar honderd?????Proest!!!!!!!

Ben je toch wel even bezig als je aan het patronensnuffelen bent!!!!!Wat ik veel doe!!!!!!!!

ja,toch ook wel wat verslaving klinkend!!!!!Al zeg ik het zelf!!!!!!En als ik dit mag zeggen,tenminste!!!!!Hahahaha!!!Doet altijd deugd zo'n dingen te lezen!!!!!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 September 2008 om 14:43
Ja, het is heerlijk, als ik wol gekocht heb en niet weet waarvoor, om dan door mijn boekjes en bladen te snuffelen. Maar als er een specifieke vraag op dit forum komt, weet ik soms wel dat ik een patroon heb maar waar??? En omdat ik ook dingen weggeef, zoek ik soms naar een blad dat niet meer in mijn bibliotheekje zit. Ik heb nu het alfabet op losse bladen gezet en dan alle boeken op alfabet opgeschreven. Nu de tijdschriften nog. En dan zou het ook handig zijn als ik een catalogus van films op DVD en video maak. Het moet maar veel regenen deze herfst.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns