Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEen beetje begrip.....

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2008 om 14:35
Goed gezegd Corine
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2008 om 13:24
INDERDAAD GOED GEZEGD.
IK HAD OOK HELEMAAL GEEN VERSTAND VAN COMPUTEREN,DEED ALLEEN MIJN BANKZAKEN EROP EN MEER NIET.
DE JONGENS HEBBEN MIJ ERMEE GEHOLPEN EN ALS IK ER NIET UITKOM DAN GEEF IK EEN GIL EN KOMEN ZE ME TE HULP.
HEB AL EEN PAAR KEER DE BOEL IN DE SOEP GEDRAAID,MAAR NU GAAT HET ME AARDIG AF.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2008 om 20:34
ik ben zelf ook nog niet zo goed  met de computer ,maar het begint al wat te worden.
ik kan alleen nog smilies erop zetten ,meer niet.groetjes stridje en een pootje geven
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2008 om 20:56

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik ben het er wel mee eens dat we nieuwelingen niet meteen de pen op de neus moeten zetten en vinnig reageren Maar het hangt er bij wel van af hoe ze ons benaderen. Als ik in de bieb bij de catalogus boeken zit te noteren en iemand vraagt mijn pen te leen, sta ik hem vrolijk af, maar als iemand hem bij me weggrist in de mening dat ie van de bieb is, dan roep ik hard "Hee doe je dat thuis ook?" of "Dankje voor je pen, Magtelt". De laatste tijd geef ik hier wel antwoord op de vraag en dan vraag ik er meteen bij of ze zich willen voorstellen.

Ooooo,Magteld!!!Zoals je dit schrijft!!!Ik denk dat je echt wel een geletterd persoon zijt!!!!

Zag het beeldend voor me!!!!

Ik denk persoonlijk dat we allemaal gewoon mensen zijn die graag creatief bezig zijn!!!!Ik reageer niet veel als nieuwelingen zich aanmelden!Of ze moeten echt wel opvallen!!Neen, ik denk gewoon dat je elkaar gaandeweg wel leert kennen!!!geven en nemen en HART zijn voor elkaar!!!!

Buiten ons pc en hobbywereldje is het soms al rottig genoeg!!!!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2008 om 10:09
Dat is waar, mijn moeder zei altijd, dat als iedereen zijn buur hielp, dan zou de wereld beter worden. Ik heb zo mijn best gedaan, en veel geholpen heeft dat nog niet. Maar ik ga gewoon door met kleine dingen, mensen vóór laten gaan in de super, iets oprapen dat een ander laat vallen enz.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2008 om 17:53
ACH MISSCHIEN HEBBEN JULLIE OOK WEL GELIJK EN OORDEEL IK GEWOON EEN BEETJE TE SNEL EN MISSCHIEN OOK WEL TE HARD. DAT IS NIET GOED NATUURLIJK VAN MIJ. VIND HET OOK JAMMER DAT STEEDS OPNIEUW DEGENEN DIE NIEUW OP HET FORUM ZITTEN EN PROBEREN OM ER OOK ECHT BIJ TE KOMEN HET STEEDS OP ZICHZELF BETREKKEN. DAT HEB IK VAN BEGIN AF AAN NIET BEDOELD. OOK WEL STEEDS GEZEGT GELOOF IK. HET GING MIJ PUUR OM DEGENEN DIE VRAGEN EN DAN WEER VERTROKKEN. MAAR JULLIE HEBBEN GELIJK. VEEL FORUMS KLETSEN NIET ZO GEZELLIG ALS WIJ DOEN EN ZIJN ER OP GERICHT OM DINGEN TE VRAGEN EN VERDER GEEN VERPLICHTINGEN ONDERLING TE HEBBEN. ALS JE DAT NIET WEET DAN WORDT JE WEL ENORM AFGESCHRIKT ALS JE HIER BINNEN KOMT EN JE GELIJK OOK NOG EEN VOORSTEL RONDJE MOET GEVEN.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2008 om 18:26
Je hebt gelijk,ik heb er geen probleem mee als iemand iets vraagt en weer vertrekt,daar is het forum tenslotte ook voor,en als je wilt kletsen ,dan kan dat toch via de coffeecorner.het is vaak de manier waarop iets gevraagd wordt,maar dan zijn er weer veel mensen ,die al blij zijn als ze een zinnetje kunnen tikken,en soms komt het ongelukkig over,op deze manier iets vragen is toch net even anders dan aan iemand persoonlijk.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns