Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenzijn er al vroege vogels

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 21:54
DUIK ER OOK NU IN.
VOEL ME BELABBERD MORGEN ZAL IK DE REST VAN DE MEIDEN EEN PM STUREN MET RIKA'S ZIEKENHUISADRES.

TRUSTEN RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 23:25

.............Hallo Renate, mag ik ook het adres   ??????   

Slaap lekker      en goed weer op   

groetjes geesje
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 08:45
hoi naatje ben je niet lekker?das nie zo leuk.
ik was al om half vier vannacht mijn bed uit gebeld voor een bevalling,was vanmorgen om kwart over 7 weer thuis,na wat gegeten mijn bed in gedoken maar was ook geen succes mijn hart klopt mijn keel uit en hoofdpijn,wat is dit nu weer ,wordt er een beetje simpel van ,ben er maar uit gegaan,ga maar even langs mijn moeder en dan weer naar het werk.ik zie wel waar het schip strand.
de tijd vloog wel om,ps mag ik wel vertelle er is een meisje geboren.groetjes stridje
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 09:26

Hoi Stridje,

Leuk een nieuw mensenkindje op de wereld !!

Wat is dat toch met die hoofdpijn ??? Mijn dochter zit hier ook met barstende koppijn... al enkele dagen. Tot overmaat van ramp heeft één van haar vriendinnen een bacteriële hersenvliesontsteking... dus wij in paniek naar de dokter. Maar onze dochter heeft sinusitis.... en moet preventief antibiotica nemen tegen een eventuele besmetting met hersenvliesontsteking. Daarnaast ook medicatie voor haar sinusitis.

Hopelijk gaat jou hoofdpijn rap over... en datzelfde geldt natuurlijk ook voor Naatje. Hoe gaat het ermee ???

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 14:49
dat is niet best voor je dochter,maar goed dat je het meld zodat we er rekening mee kunnen houden,maar ben net van dr terug en heb ook dooie armen kan haast niet tikken en duizelingen enz,ik wil er niet zo over zeuren want ik heb van alles en de dokter is nog met me bezig om die klachten nu echt is van de baan te helpen,wordt eindelijk wat serieuser genomen,kost alleen tijd,en ik vindt het vervelend heb me ziek moeten melden ,maar vertrouw mezelf nu even niet bij gezinnen ,want als ik iets doe ga ik er voor honderd procent voor werken .ik heb nu een tien ritten kaart bij de dokter.maar hij begrijpt me nu wel dat ik er niet mee te koop loop.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 14:57

OH OH HET BEGINT HIER EEN BEETJE OP EEN ZIEKENBOEG TE LIJKEN. PASSEN JULLIE GOED OP JEZELF MEIDEN? OP TIJD NAAR BED EN NIET TEVEEL DOEN.

IK HAD GISTEREN MAZZEL. HAD MIJN SCOOTER WEGGEBRACHT EN BELOOFD DAT IK HEM WOENSDAG WEER OP ZOU HALEN. WILDE EEN FIETS MEE TERUG MAAR PAS NADAT IK EVEN IN HET WINKELCENTRUM WAS GEWEEST. (KINDERDIJK HEEFT ALLEEN EEN BAKKER EN SOUVENIRSWINKELTJES DUS NEEM IK ALTIJD MIJN KANS WAAR ALS IK ERGENS ANDERS EVEN HET WINKELCENTRUM IN KAN DUIKEN.) DUS IK LEKKER GENEUSD EN GEWINKELD. GA WEER NAAR DE SCOOTERZAAK VOOR MIJN LEENFIETS... IS MIJN SCOOTER AL KLAAR. IK HEB ZE BEJUBELD EN BEN STRALEND NAAR HUIS GEREDEN. HEERLIJK. MORGEN NIET WEG EN HET SCHEELT EEN FIETSRIT.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 15:07
hoi clara wat geweldig dat je meteen je scooter mee kon nemen,kan je er niet van buiten?want dat is niet zo leuk als je er afhankelijk van bent.
sorry dat ik zo zit te klagen,maar ik wil zo graag anders en dat lukt niet.maar moet het nu maar loslaten.we zien wel weer.heb je nog wat leuks trouwens kunnen kopen?
je hebt lekker mooi weer,geniet er nog even van.groetjes stridje
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 15:28

Hoi Stridje,

Hoop dat je je snel wat beter voelt... het is inderdaad niet leuk als je iets hebt en je wordt niet ernstig genomen. Iedereen voelt toch zijn eigen lichaam het best...

Hou je goed, en hopelijk komt er snel iets uit de bus. En dat is niet klagen wat je doet... als je eens je hart kunt luchten voel je je al een stukje beter.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 16:28
[QUOTE=rita_1709]

Hoi Stridje,

Hoop dat je je snel wat beter voelt... het is inderdaad niet leuk als je iets hebt en je wordt niet ernstig genomen. Iedereen voelt toch zijn eigen lichaam het best...

Hou je goed, en hopelijk komt er snel iets uit de bus. En dat is niet klagen wat je doet... als je eens je hart kunt luchten voel je je al een stukje beter.

[/QUOTE

Zo is het en niet anders!!!!! Beterschap !!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2008 om 19:57
dank jullie wel voor jullie reacties erg lief van jullie.groetjes stridje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns