Uitleg hobbydoosdag |
Reageer
|
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Uitleg hobbydoosdagPosted: 10 April 2014 om 17:01 |
|
Op een hobbydoosdag neemt iedere gast een versnapering naar keuze mee, we maken een lijst van wie er komen met wat voor vervoer en wat voor lekkers ieder meeneemt. We kunnen een zogenaamde swap houden, dat wil zeggen, dat je een gehaakt of gebreid dingetje meeneemt in cadeauverpakking, dat dan in een doos wordt gedeponeerd, waaruit elke deelneemster dan later op de dag iets mag pakken. Dit is niet verplicht.
Ik zorg voor koffie, thee en frisdrank. Eventueel voor voorgebakken stokbrood. Wie iets wil leren, bijvoorbeeld tunisch haken, stokhaken, knoken of een andere techniek, kan dat van te voren melden, dan houd ik rekening met materiaal. Wat ik niet onder de knie heb, kan een ander mischien wel. Ik heb altijd wel dubbele boeken of wolresten om mee te geven. Apeldoorn heeft voldoende uitgaansmogelijkheden voor mannen en kinderen: Apenheul, Koningin Julianatoren, Het Loo, het Kristalbad of Malkander. Ze kunnen bij het droppen van moeders koffie of limonade krijgen, plassen en dan wegwezen. Aan het eind van de middag idem dito. Onze wijk De Maten heeft een eigen stationnetje, je moet wel op het Centraal station uitchequen voor NS en inchequen voor Syntus. Bij het station is een bushalte voor bus 3 naar mijn huis aan de kant van de Americahal. Mijn adres en de naam van de halte kun je in een PM vragen. Liefhebbers kunnen een kleine excursie organiseren naar de Beekbergse Wolhal, die niet alleen een brei/haak/borduurwinkel is, maar ook veel andere hobbyisten van dienst is. Scrapbooken enzo, ik weet daar niets van, misschien is er op Internet wat te vinden. (Schoon)dochters, kleindochters, (groot)moeders en vriendinnen, die haken en breien zijn ook hartelijk welkom. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 April 2014 om 21:13 |
|
Ik hijs dit even op.
Ik heb 3 armbandmakers van Action, een naaiboek voor Barbie en Ken, een kralenbreiboek, knopen, gespen en wolrestjes klaarliggen. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |