Xenosfolder |
Reageer
|
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: XenosfolderPosted: 04 Mei 2014 om 09:32 |
|
Xenos heeft in de moederdagfolder een aantal knutseldingen staan, kralen enzo en een bripakket voor een etui. Leuk idee, geef moeder een pakketje zodat ze jouw schooletui kan breien. Geef moeder een cupcakesetje, zodat ze elke zondag de familie kan trakteren.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Mei 2014 om 11:37 |
|
hihi zal zo de reclame folders online bekijken, heb nog 3 thuis wonende ''kinderen'', altijd blut of onderweg om t te worden, ach vond de zelfmaaksels van school t leukst en als ik wat wil ,nou dan koop k t lekker zelf!
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Mei 2014 om 16:24 |
|
Ik had altijd liever dat ik een hele dag op mijn krent kon zitten in plaats van cadeaus. Maar een hele dag? Heb ik nog niet meegemaakt. En inderdaad sommige geknutselde dingen kwamen echt van pas, een boodschappenlijstjeshouder, die telkens een nieuw blocnootje kreeg, een plankje met haakjes, dat al vele jaren de sleutels voor me verzamelt.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Mei 2014 om 17:54 |
|
Een strijkijzer
|
|
![]() |
|
Hulten1
Hobbyguru
Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2395 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Mei 2014 om 19:27 |
|
De eerste jaren zelfgemaakte dingen die ik zeer waardeerde. Later, vaste prik, plantjes voor de border en de bloembakken. Maar ik mocht elke moederdag niets doen en kreeg ontbijt op bed.
![]() Nu is mijn dochter zelf moeder en zeg ik, wanneer ze vraagt hoe laat ze zal komen, " blijf maar lekker thuis meid en geniet van je eigen moederdag", om dan zelf naar mijn eigen moeder te gaan. Ja gelukkig, dat kan nog steeds. Ze wordt dit jaar 94
|
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
|
![]() |
|
kvdl
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Mei 2014 om 21:33 |
|
ik heb mij altijd afgevraagd waarom die knutsels altijd van wc-rolletjes gemaakt moesten worden, vond het altijd wat minder smakelijk. van keukenrollen men schoenendozen kun je toch ook leuk fröbelen zou ik denken. maar goed, zoals Magteld al zei, uit een goed hart....
|
|
![]() |
|
arnhemmertje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Mei 2014 om 11:56 |
|
Hihi, van de xenos gemaakt voor m'n lieve mams ^^.. Ook zij heeft liever de zelfgemaakte kadootjes..
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Mei 2014 om 12:05 |
|
Ik zag ook haakpakketjes in de folder. Van dieren.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Oepske
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Mei 2014 om 18:47 |
|
Ik loop ook graag rond in de Xenos, en vind altijd wel iets dat ik kan gebruiken.
Dat lukt wat moeilijker wanneer mijn man erbij is. Dan hebben we alles wel gezien, maar dan in vogelvlucht. Mijn man shopt nl. niet graag, maar wil dat wel doen voor mij, en zo spurten we dan met zijn tweeën de winkel door. Dan moet ik echt snel zijn om iets uit te kiezen.
|
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Mei 2014 om 19:05 |
|
Mijn man houdt van de Action, we hebben dan wel ieder een wagentje en gaan onze eigen weg. Zo winkelen we ook bij AH, ik volg mijn lijstje en hij ziet allerlei lekkere dingen.
|
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ien
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Mei 2014 om 19:10 |
Hihihi |
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Mei 2014 om 20:16 |
|
die van mij mag zeker niet mee naar de supermarkt!
gaat ie verpakkingen staan lezen, of bak dingen bekijken, smaakstoffen en andere bakbenodigheden,prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lijstje afwerken en wegwezen is mijn motto, bij de kledingzaken blijft ie buiten staan en af een toe een blik naar binnen, nou laat me dan maar alleen gaan! ![]() |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |