Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Peesontsteking en breien

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2014 om 20:33
Oei, links ook :-(
Momenteel is mijn rechterarm helemaal stijf en mijn handen tintelen. Dus dat wordt voetballen kijken zonder iets om handen. Het valt me wel op dat er veel respons is hier op het forum, lijkt dus inderdaad een gekend probleem onder de hobbydozen. Bedankt voor de vele tips!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 14:20
Ja een gekend probleem, maar zelf had ik het eerder altijd van het werk en niet van het handwerken.
Nadat ik dom van mijn fiets gekukeld ben, heb ik het in mijn heup, zodra dat opspeelt weet ik dat het hoogste tijd is om van mijn kont
te komen en iets te gaan doen --> bewegen dus
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2014 om 18:26
Ben al een jaar aan het tobben, eerst rechts ontstekingen in de schouder en elleboog, nu ook links in de schouder. Ik heb het handwerken even helemaal stop gezet. Lees nu op het forum, reageer niet overal meer op omdat tikken ook al te veel is. Maar het gaat over zeggen ze
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2014 om 18:35
het valt allemaal niet mee als je graag wil handwerken.
maar onbelast bewegen is toch echt een must.
anders word alles stijf
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns