Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dagboek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
emmanuelle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: dagboek
    Posted: 17 Februari 2014 om 07:06
Goeiemorgen iedereen,

Kunnen we hier ergens een dagboek met fotos bijhouden zodat anderen dit ook kunnen lezen?
Dit zou volgens mij wel iets tof zijn dan kan je laten zien wat je maakt of doet
Kan daar eens over nagedacht worden?

Groetjes Emmanuelle
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 10:35
Onder het kopje "mijn creaties" laten we anderen ons werk zien, het is dus niet echt een dagboek (dan kun je beter een blog beginnen) - maar meer een etalage.
Hoeveel tekst en foto's je toevoegt ligt aan jou. Omdat ik een truienbreier ben, maak ik er meestal een verhaaltje bij - tegen al die leuke haaksels kom ik anders niet op.
Een stukje tekst is dan wel aardig, wat me wel lukte niet lukte en hoe vaak ik het uitgehaald heb.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 10:35
haha zit nu al met zweet op mn voorhoofd fotos te tonen, niks voor een digidoos als ikke, gaat allemaal van mm haaktijd afLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 11:51
Het zou een kruising zijn van het topic in de Koffiecorner "Waar ben je mee bezig" en van Creaties. Als je foto's kunt plaatsen zou je best in de koffiecorner kunnen beginnen met je dagboek en ons laten weten waar je mee bezig bent, waar je problemen mee hebt en waar je trots op bent.

Als mensen het flauwekul vinden, lezen ze het maar niet. Ik kan niet overweg met facebook, dus als je daar iets begint, krijg ik er niets van mee. Hier zou ik wel meeleven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 12:20
magtelt daar geef ik je wel gelijk in degene die het flauwekul vinden lezen het niet en zoals je zegt de personen die niet overweg kunnen met facebook kunnen het hier op het forum dan lezen en ik denk niet dat ik de enigste ben die dat wel tof zou vinden.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 12:25
Ja, ik zou ook best meer willen weten van de facebookers met handwerkhobby's, dus als het hier op het forum gebeurt, waar ik wel uit de voeten kan, ben ik in mijn schik.

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 12:40
we zullen zien he magtelt of het erdoor komt of niet en of dit zou lukken voor een dagboek bij te houden op het forum
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 18:28
hoi,
vindt t geen flauwe kul en zal zeker kijken , want t is wel leuk om te zien hoe iemand vorderd, zoals diegene met dat mega grote borduur project, maar denk niet zelf iets te plaatsen, ben dr een te grote digidoos voor!
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 18:42
Hoi breienmaar,

We hadden het ook over de andere leden degene die het niet interseert moeten het dan niet lezen.
Vraagje wat is een digidoos?

Zou dit eventueel lukken voor een dagboek voor al degene die dit willen doen?

Groetjes 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 18:53
Je hebt al een topic Dagboek geopend, je kunt hieronder al vertellen wat je aan het maken bent en hoe het vordert. Een digidoos is hetzelfde als een digibeet, iemand die grote moeite heeft met computers. Ik heb niets met WIFI en App's bijvoorbeeld.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns