Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBALEN EN NOG EENS BALEN

Reageer Reageer Pagina  <1 456
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2009 om 16:46

NEE DAN HUUR IK EEN ROLSTOEL EN MAG JIJ LEKKER DOUWEN
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2009 om 17:08
vervelend dat er zo gereageerd wordt op je werk, door je baas. Hopelijk knap je zelf gauw wat op, want het is voor jou toch nog het allervervelendste. Ik hoop dat je een positieve reactie op je sollicitatie krijgt.
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2009 om 17:53

hoi Renate,

ik las het hele topic net even door en ik ben zo blij dat de uitslag goed ispffft je liet me wel even schrikken.

Waar ben je naar aan het solliciteren?  Waarschijnlijk weet jouw baas helemaal niet om te gaan met de situatie die ontstaan is na het overlijden van jouw man. Dat is heel jammer, maar geen reden om dat op jou af te reageren. Kun je niet tegen hem zeggen dat je het gevoel hebt niet meer zo welkom te zijn?? Misschien durft ie er zelf wel helemaal niet over te beginnen.. Maar ontslaan kan hij je niet hoor.

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2009 om 18:08

Wat naar van jouw baas Renate.

Zulke mensen moeten zelf eens tegenslagen te verwerken krijgen, weten ze hoe dat is.Ik bedoel het niet letterlijk hoor, gewoon bij wijze van spreke.

Ik wens jou het allerbeste , een voorspoedig herstel.

Groetjes Catharina

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2009 om 20:47

Hallo Renate

Wat een vervelende bijkomstigheid is dat nu weer , Net of je het expres doet . Ik kan me voorstellen dat het niet meer aantrekkelijk is om zo naar je werk te gaan. Als ik jou was dan zou ik aan hem vragen wat de problemen zijn , dan moet hij je wel antwoordt geven , en jij weet waar je aan toe bent . ik wens je natuurlijk ook veel geluk bij je nieuwe sollicitatie .

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2009 om 20:53
Hey Renate wat rot voor je, ik weet wat het is en voel echt met je mee.
groetjes geesje
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2009 om 12:12
Originally posted by licht licht wrote:

Hallo Renate

Wat een vervelende bijkomstigheid is dat nu weer , Net of je het expres doet . Ik kan me voorstellen dat het niet meer aantrekkelijk is om zo naar je werk te gaan. Als ik jou was dan zou ik aan hem vragen wat de problemen zijn , dan moet hij je wel antwoordt geven , en jij weet waar je aan toe bent . ik wens je natuurlijk ook veel geluk bij je nieuwe sollicitatie .

groetjes van Rita 2

IK HEB HET AL EENS AAN HEM GEVRAAGD WAAROM HIJ ZO VERVELEND TEGEN MIJ DOET,HIJ ZEI DOODLEUK DAT HIJ DAAR GEEN ANTWOORD OP HOEFDE TE GEVEN.
MIJN BAZIN[ZIJN VROUW]ZEI TEGEN MIJ DAT HIJ VIND DAT IK VEEL TE LANG BEN WEGGEBLEVEN EN DAT HET ALLEMAAL WEL MEEVALT,IK STEL ME AAN.
ALSOF IK OM DIT ALLES GEVRAAGD HEB.IK KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN DAT ROB OVERLEED EN DAT IK ER EEN HALF JAAR LATER EEN DIP VAN HAD TOEN MIJN RUG ZO SLECHT GING.
DE ARBO STOND ER OP DAT IK EEN TIME OUT NAM EN EERST EENS TOT MEZELF MOEST KOMEN EN UIT MOEST ZOEKEN WAAR DE KLACHTEN VANDAAN KWAMEN.HUN HEBBEN MIJ BEGELEID.SNAP OOK NIET WAAROM MIJN BAZIN NIET TEGEN HEM ZEGT DAT HIJ OP MOET HOUDEN.HIJ IS TROUWENS OOK BEHOORLIJK KORTAF TEGEN DE KLANTEN,ALLEEN TEGEN HET JONGE SPUL IS HIJ ENG AARDIG,BAH.DAN LOOP HIJ BIJNA KWIJLEND ACHTER DE JONGE BLOMMETJES AAN.HOOP SNEL WAT TE HOREN VAN HET ANDERE WERK.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2009 om 12:34

Renate,

Dit klinkt zo bekend in de oren !!!!

Mijn vorige baas (wij worden om de paar jaar naar een ander kantoor verplaatst) was ook zo.

Ik heb een paar jaar geleden op 't werk een zware vaginale bloeding gehad (was de laatst aanwezige dus niemand had dit gezien). Ik dacht : ach ik val niet flauw en het is gestopt dus het zal niet erg zijn.

Ik heb dus verder gewerkt maar na 2 weken ben ik in duigen gevallen en ben 4 maanden thuisgebleven, ik moest 3 maanden recupereren van het bloedverlies en ik moest ook nog geopereerd worden (goedaardige tumor).Mijn baas heeft mij toen gebeld om te eisen dat ik tussen kerst en nieuwjaar zou werken, hij vond ook dat het allemaal niet zo erg was en ik komedie speelde.......ik was daar toen, echt waar, kapot van.

De verpleegster van de medische dienst van het werk belde af en toe om te vragen of alles ok was (als gevolg van de zware ziekteproblemen in de familie) en vroeg de reacties van de baas. Ik heb dit toen verteld en achteraf bleek dat hij op het matje geroepen is door 3 personen, dokter van het werk, zijn regiodirecteur en het hoofd van de personeelsdienst.

Ik ben daar erg van geschrokken maar achteraf bekeken was het wel es nodig. Niet dat het veel hielp want vlak daarna zijn er nog 2 jonge collega's 9 en 6 maanden afwezig geweest met een burnout. 

Om nog een voorbeeld te geven : 1 van de collega's was zwanger. Zijn commentaar waar iedereen bij stond?  Allé proficiat en....hopelijk is het niet besmettelijk........enkel zijn winstcijfers en zijn carriere tellen !!!

Zielige mensen zijn dit !!!!!

Nadine   

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2009 om 13:30

SOMMIGE MENSEN LEER IK OOK NOOIT BEGRIJPEN. ZET HEM OP RENATE. LAAT JE NIET KISTEN EN DENK AAN JEZELF. HOPELIJK WORDT HET WAT MET DE SOLLICITATIE.

EN DINE, HAD JOUW BAAS EVEN PECH. VOLGENS MIJ IS ZWANGERSCHAP WEL DEGELIJK BESMETTELIJK. MIJN MAN HEEFT EEN AANTAL JAAR SAMEN GEWERKT MET DE ENE ZWANGERE VROUW NA DE ANDERE. WAS ER NIET IEMAND VOOR VERVANGING VAN DE ZWANGERSCHAP VAN DE EEN AANGENOMEN VERTELDE ZE DAT ZE ZWANGER WAS. KWAM ER DAARVOOR IEMAND IN DE PLAATS BLEEK DAT ZE AL ZWANGER WAS. ZO GING HET MAAR DOOR. HET WAS ONVOORSTELBAAR. EN BIJ ONS IN DE FAMILIE HEERST NU EEN WARE BABYBOOM. HET MOET GEWOON BESMETTELIJK ZIJN. JAMMER VOOR JOUW BAAS.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2009 om 15:01
òoooooooooohhhhhhhh ik ken deze verhalen,mijn vriendin is door het lint gegaan en is van de brug gesprongen   en
groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2009 om 15:27

Geesje spijtig van jouw vriendin en Naatje uwe baas zal liever jonge poepjes zien.Ik mag nog van geluk spreken dat ze nog niet te veel tegen mij gezegd hebben ik ben al over de 2 jaar thuis,maar ja zijn vrouw heeft zelf kanker in het hoofd hij weet wel wat mizerie is

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2009 om 18:51

Hallo allemaal,

Renate laat je  baas maar lekker aan kletsen . jij voelt wat je voelt . En verder gaat het hem ook niets aan . Zielig voor zijn vrouw dat hij graag naar jonge bloempjes kijkt . Hij heeft zeker letterlijk en verguurlijk de broek aan. Ba wat eean zielig figuur !!!Ga niet door het lint zoals die vriendin van Geesje . Geesje wat erg voor je vriendin.

Ik stuur even een  knuffel door , en geef hem aan iedereen die hem nodig heeft .

Geniet van de zondag

Groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2009 om 11:50

Jaaaaaaaaaaa Renate, dat is wel een goed idee zeg zo', rolstoel. Kun jij lekker de boodschappen op schoot nemen!!

Liefs, Joke. Heb je trouwens al iets gehoord van de sollicitiaties?? Ga maar lekker weg ben die engerd, hoe vlugger hoe beter!!

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2009 om 18:59
NOG NIETS GEHOORD.
DENK DAT IK MORGEN EVEN LANGSWIP OM TE VRAGEN HOE HET ZIT.

JEETJE GEESJE WAT ERG VAN JE VRIENDIN.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2009 om 19:43

Lees je topic nu pas Naatje, tjonge wat vervelend, dat van je darmen( ik ken het) en van je si gewricht ook ( ken ik ook helaas)

Nou om over je baas maar niet te spreken, en zijn vrouw is nog erger, van je baas kun je nog denken hij weet niet beter, zo doet ie maar dat zijn vrouw zulke dingen zegt als jij beschrijft Vreselijk.

Sommige mensen moet zelf eerst iets overkomen denk ik voor ze beseffen wat een ander doormaakt.

All you need is love.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 09:32

Hoi Naatje

Bij een solicitatie moet je altijd achter zitten zo weten ze dat je geintreseert bent .Dat heeft mijn dochter ook gedaan en dat was altijd op de 2 dagen .Heel beleefd vragen of ze al iets  meer weten

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 21:36
Originally posted by licht licht wrote:

Hallo allemaal,

Renate laat je  baas maar lekker aan kletsen . jij voelt wat je voelt . En verder gaat het hem ook niets aan . Zielig voor zijn vrouw dat hij graag naar jonge bloempjes kijkt . Hij heeft zeker letterlijk en verguurlijk de broek aan. Ba wat eean zielig figuur !!!Ga niet door het lint zoals die vriendin van Geesje . Geesje wat erg voor je vriendin.

Ik stuur even een  knuffel door , en geef hem aan iedereen die hem nodig heeft .

Geniet van de zondag

Groetjes van Rita 2

kan het niet beter zeggen
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns