Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenStash

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Stash
    Posted: 01 Februari 2009 om 11:32

Op Ravelry heb je de mogelijkheid om al je materiaal in te voeren met foto, de zogenaamde stash. Gisteren heb ik er een begin mee gemaakt (tot de batterijen van het fototoestel leeg waren) en heb meteen even geinventariseerd wat ik nog aan materiaal heb liggen.

Uitkomst is dat ik voorlopig meer dan genoeg te doen heb. Zelfs als ik dit jaar helemaal niks meer aan wolletjes koop overleef ik het jaar nog.

Het leuke is wel dat ik een aantal dingen weer terugzie en ook weet wat ik er ook al weer mee wilde. Dus ik heb genoeg om me op te verheugen dit jaar.

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2009 om 14:01
Waar ken ik dat van ?  Oja, bij mij ligt ook nog het een en ander..... Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 11:17

Edith, wat een leuk idee!! Zo weet je inderdaad wat je allemaal hebt. Ben benieuwd of je dit jaar echt niets nieuws gaat kopen, want mijn ervaring is dat je net weer iets anders nodig hebt (of wilt hebben, of ergens tegenaan loopt).

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:09

Edith, hoe heet je op Ravelry? Ik kom er ook en ben erg nieuwsgierig naar jouw stash .  Mijn Ravelry naam is Kriena (vraag me niet hoe ik eraan kom, want het slaat nergens op). Overigens begrijp ik lang niet alles van Ravelry. Wat je allemaal in je notebook kunt doen. Wat is bijv. Queue (alleen het woord is al bijna te moeilijk voor mij)

Ik ben lid van één groep (de CAL 2009) en eigenlijk kijk ik daar alleen. En soms bij de gratis haakpatronen.

Christien

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2009 om 14:25

........ hey wat een leuk idee ,dit wist ik niet,

heb ook voor JAAAAAAAAAAAren genoeg.........maar kortgeleden zag ik mooi gemeleerd garen van de Wibra en dacht dat heb ik niet dus 4 bollen gekocht.....hahahahahahah blijk ik genoeg THUIS van deze te HEBBEN.......ben ook bij Ravelry maar weet even mijn naam daar niet meer.............Geja????????????????????

groetjes geesje
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2009 om 21:36

Hoi Joke, ik ga over een kleine drie weken naar de Handwerkbeurs, dus ik kan me niet aan mijn voornemen houden. Maar door de inventarisatie hou ik het wel beperkt. Ik wil in ieder geval een mooie wol kopen om te verven en dan een tas van te breien en te vilten.

Hoi Christien, ik heet edithab op Ravelry. Mijn stash is nog niet zo uitgebreid. Toen ik eindelijk het voornemen had om het te gaan doen begaven de batterijen van mijn fototoestel het en we hadden geen nieuwe in huis. En toen ik nieuwe had had ik geen tijd meer. Misschien dat ik van het weekend nog wat ga proberen.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2009 om 11:53
Ik denk dat dat gene ene kan volhouden ,ik heb maandag ook weer wol gekocht
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns