Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt Calimero patroon

Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 17:30
JoJo, je hebt mail!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 20:40
Dank je wel voor de patroontjes.
Back to Top
Hetty Koomen View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetty Koomen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 11:23
Hoi Dinie,

Zou ik het patroon ook mogen van Calimero.
BVD groeten Hetty Koomen
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:20
Calimero, leuk !
Zou ik hem ook mogen ontvangen ?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:31
dit is een heel oud topic en als het goed is heeft iedereen die de delen 1 t/m 7 heeft ontvangen het patroontje al in z'n bezit, kun je nagaan hoe goed iedereen het heeft nagekeken.
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:44
piep piep allo ik zou het graag willen ontvangen ik weet namelijk iemand die ik daar heel erg mee kan plagen hihihhihihii (niet gemeen hoor.)Wink
Maar zij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk oh neeWink

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:56
marielle je hebt het binnen
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 13:55
Dank je wel lydia.

Inderdaad een oude topic zeg. En je hebt gelijk ik ben nog bezig met nakijken van de patroontjes ik ben echt blij met die hele ladingWinkClap

Alleen heb ik  zoveel verschillende opruim systemen in mijn hoofd dat  het van hot naar her gaat  en ik de helft nog niet eens echt heel goed heb bekeken hihihihi.Embarrassed Wat dat betreft ben ik een warhoofd hihihihiWink Dus je hebt best kans dat ik het wel gezien heb maar  er een beetje over heen gekeken heb. 

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 14:12
oh dat heb ik ook hoor dat chaotische opruimsysteem, probeer nu per ontwerper en dan nog es per dier of popjes/muizen, olifanten, kikkers enz. daarna komt de verdeling wel weer van gebreid en gehaakt.
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 14:26
Ik heb haken en breien zo wie zo al apart  althans de helft hihihihi.

Ik ben er alleen nog niet uit of ik alles op  beetjes en poppetjes ga doen of op ontwerper of ???????. ben nu alles op beestjes enzo aan het sorteren  Heb ook ergens een map met strip en tekenfilm war calimero dus ook in hoort maar  nog niet heb gedaan. 

Ik wordt er een beetje  geschuffeld van al dat husselen hihihihiWink

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 12:07
Ik heb alles bekeken en gesorteerd naar mijn 'eigen systeem'. Moet ik calimero toch over het hoofd hebben gezien. Embarrassed
Ikke is klein, en jij is groot en dat is niet eerlijk ! LOL
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 12:12
petronette ikke groot en jij klein en das niet eerlijk, maar je hebt hem binnen
lydia wijsbroek
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 12:20
Dank je wel ! Smile
Back to Top
vlien1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlien1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 23:23
Hoi heb je nog het patroon van Calimero zo ja zou ik hem graag willen
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 08:06
Het is een topic van 1 jaar oud, denk niet dat er iemand nog reageert.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 09:42
Al anderhalve maand op het forum en nog geen emailadres in het profiel. Kijk eens in de rubriek Even voorstellen bij één van de twee "Welkom"topics. Dan kan iemand je misschien helpen aan dit patroon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns