Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Opzetten aan 2 kanten van de naald

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Melanie1621 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Melanie1621 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Opzetten aan 2 kanten van de naald
    Posted: 13 Maart 2014 om 13:29
Hallo dames,

In een patroon dat ik aan het breien ben staat dat ik zowel aan het begin als aan het einde van de naald steken op de naald erbij moet zetten. Aan het begin weet ik hoe ik dat moet doen maar hoe doe je dat aan de achterkant van het werk als de draad voor is.
Het gaat om onderstaand patroon

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=9&lang=nl

Alvast bedankt.

Groetjes Melanie

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 13:38
Je moet na de mouw steken aan beide kanten van het werk erbij zetten. Dat wordt dan aan de ene kant dan het voorpand en aan de andere kant het achterpand. En hoe je dat doet? Je zet aan begin van de naald het vereiste aantal steken erbij. Je breit de naald tot het einde. Draait het werk om terug te breien maar zet eerst de steken die aan de andere kant erbij moeten. Dat is bij breiwerk de normale gang van zaken zover als ik weet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Melanie1621 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 13:43
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik het snap maar is het dan niet zo dat je bij de voorpand een naald verder bent dan bij de achterpand of zie ik dat verkeerd. Bij de voorpand zet je op en breit terug en dan pas zet je de achterpand op, toch?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 13:54
Dat klopt met die naald verder. Maar dat is bij breiwerk altijd zo, dat is niet te vermijden. Dat krijg je hetzelfde aan de andere kant als je de steken weer moet gaan afkanten. Maar dat zie je niet als het klaar is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Melanie1621 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 14:01
Oke super, ik snap het helemaal. Nogmaals bedankt. Kan ik weer verder :-)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns