nijntje |
Reageer
|
| Autheur | |
ddcanja
Newbie
Lid sinds: 14 Januari 2014 Locatie: zaltbommel Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: nijntjePosted: 14 Januari 2014 om 19:07 |
|
wie heeft voor mij een patroontje van een klein gehaakt Nijntje voor aan een mobile of weet in welk boekje hij staat
gr anja
|
|
![]() |
|
rosaa
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Januari 2014 om 19:12 |
|
ff op google kijken doen wij ook, en kijk is even bij voorstellen, het is altijd wel leuk als je je even voorstel en dan pas je vraagt stelt
|
|
![]() |
|
magicaries
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2014 om 14:01 |
|
Hoi ddcanja,
Heb je al een patroon met Nijntje gevonden? Zo niet, hierbij een link waar je een patroon vindt http://flyingdutchmancrochetdesign.wordpress.com/2013/08/14/free-crochet-pattern-nijntje-nl-pattern/ Ik verwacht binnenkort het eerste kind en heb ook een mobile met nijntjes gemaakt adhv dat patroon. Helaas lukt me niet een foto op deze forum te plaatsten, omdat ik een nieuw besturingssysteem heb op mijn pc. Ik zal een paar foto's naar jou mailen. Veel haakplezier! Groetjes, magicaries |
|
![]() |
|
omajan
Hobbyguru
Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2014 om 17:48 |
|
Dank Magicaries voor het delen van de link, heb het opgeslagen bij mijn haakpatronen komt vast weer van pas voor één van mijn 8 kleinkinderen.
Groetjes Omajan |
|
![]() |
|
magicaries
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Februari 2014 om 12:57 |
|
graag gedaan!
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |