Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vest met sjaalkraag bergere patronenboek 2012-2013

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
siersteekje100 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer siersteekje100 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vest met sjaalkraag bergere patronenboek 2012-2013
    Posted: 18 Februari 2014 om 10:09
Wie heeft er het vest met sjaalkraag uit het boek Bergere de France -patronenboek 2012-2013- gebreid.
Ik heb het vest al gebreid maar snap de sjaalkraag niet, ik heb de kraag al 2 keer gebreid maar doe waarschijnlijk iets fout wie kan mij helpen. De uitleg van de kraag staat op bladzijde 176, ben benieuwd of iemand dit vest heeft gemaakt.
groetjes
Hilly
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 10:47
Hallo siersteekje100, we vinden het altijd fijn als nieuwelingen, zeker die met de deur in huis vallen, zich ook voorstellen - onder het kopje even voorstellen.
Daar staat ook een welkomstbericht met tips en die zijn reuze nuttig. In het begin heb jij misschien hulp nodig, maar later kun jij misschien een heleboel andere nieuwelingen op weg helpen.
Voor jouw probleem kun je ook alleen de tekst die je niet snapt even intypen, misschien komen we er dan uit, of dat je uitlegt hoe jij het hebt gedaan en wat daar niet goed aan was.
Want er zijn zoveel leuke dingen om te maken, de kans dat hier iemand net dat patroon ook gemaakt heeft is redelijk klein.
Back to Top
siersteekje100 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer siersteekje100 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 11:27
hallo duizendpoot
Ik ben waarschijnlijk beter in breien dan in internetten, want ik heb al 3 keer een verhaal voorstellen verzonden met mn gegevens maar ik krijg steeds een error maar de aanhouder wint ga het zo weer proberen
groetjes siersteekje100

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 12:47
Originally posted by siersteekje100 siersteekje100 wrote:

hallo duizendpoot
Ik ben waarschijnlijk beter in breien dan in internetten, want ik heb al 3 keer een verhaal voorstellen verzonden met mn gegevens maar ik krijg steeds een error maar de aanhouder wint ga het zo weer proberen
groetjes siersteekje100

Oeh dat heb ik ook wel eens en dan heeft hij me stiekem uitgelogd
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 14:29
Originally posted by siersteekje100 siersteekje100 wrote:

hallo duizendpoot
groetjes siersteekje100

Welkom bij de club dan ;) De meeste zijn beter in handwerken dan de pc al worden we in het laatste wel steeds handiger :)
Ik heb helaas dit patroon niet en kan je geen antwoord geven.
Back to Top
sunshine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sunshine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 19:00
Hallo

Ik heb die vest met sjaalkraag pas gebreid. De sjaalkraag is heel goed gelukt bij mij. Ik heb gewoon gevolgd wat beschreven staat in het boek. Je moet het tweede deel wel in spiegelbeeld breien.

Kan je eens precies zeggen wat er niet aan lukte? 

groetjes
Karo
Back to Top
sunshine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sunshine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 20:01
Oeps, mijn vest met sjaalkraag is blijkbaar een ander model. Ik zie nu dat je een andere pagina doorgeeft dan mijn model, sorry. 

groetjes
Karol
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns