|
Reageer
|
| Autheur | |
Marjolein47533
Duizendpoot
Onderwerp: Baby zomerjurkjePosted: 16 Februari 2009 om 17:42 |
|
HOi, VOor mijn babynichtje die volgende maand 1 jaar wordt, zoek ik een patroon van een zomerjurkje in maat 86. Ik wil graag een katoenen zomerjurkje voor haar breien. Het liefst zonder mouwtjes en met een ajourrandje of zoiets. Iemand enig idee? Ik heb al op garnstudio gekeken maar daar niets gevonden. Dusse help!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 16 Februari 2009 om 18:31 |
|
Als je kan wachten tot morgen,dan zal ik wel eens kijken,moet het perse breien zijn,ik heb misschien ook nog wel iets om te haken.
|
|
![]() |
|
Marjolein47533
Duizendpoot
Posted: 16 Februari 2009 om 19:19 |
|
Ik ben echt heel slecht in haken. Ik vind het wel heel mooi, maar kan het niet. Mijn zusje vind het heel leuk als mijn nichtje van die echt klassieke kleertjes aanheeft. Dus zoŽn ouderwets gebreid zomerjurkje zou ze volgens mij echt heel mooi vinden. Mijn nichtje wordt over een maand 1 jaar en ik zou het graag dan klaar willen hebben. Alvast bedankt voor de moeite, Marjolein |
|
![]() |
|
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 16 Februari 2009 om 19:26 |
|
Hoi,
Wat vind je van deze? http://www.coatsandclark.com/Crafts/Knitting/Projects/BabyCh ild/LW1545+Knit+Baby+Ruffles.htm groetjes Marije |
|
![]() |
|
Jenlon
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 16 Februari 2009 om 20:48 |
Ik heb wel wat voor je. Het gaat tot en met maatje 86. Ik heb het zelf ook gemaakt in blauwtinten. Mijn tip: brei het vooral niet te vast. Dat heb ik namelijk wel gedaan waardoor het best een plankje is. Let ook op de halsopening, die is al gauw te strak. Ik heb het gebreid met Catania maar ik heb er wel maanden over gedaan. Het was veel werk door alle streepjes. Ik zal het even inscannen en naar je mailen. Als je lid bent van Ravelry kun je het resultaat trouwens ook bewonderen bij mijn projecten. Net als hier heet ik daar Jenlon. Ehh, je moet me dan wel even je e-mailadres sturen. |
|
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Petra T.
Hobbywonder
Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
Posted: 16 Februari 2009 om 21:28 |
|
Van missy heb ik een nederlandse vertaling.
Als je in een pm je emailadres stuurt, krijg je 'm. Verder staan op Berroco nog alexa bernadette en melba sue. |
|
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 17 Februari 2009 om 08:41 |
|
marjolein,ik heb er een paar gescand,maar kan ze niet versturen,ik heb je email niet.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |