Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenholland

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 21:52
Gaaf ; gaan we ongeveer even hard. Ik ben vorige week begonnen (met het Haakdieet zal ik maar zeggen) en ben nu ook precies twee kilo afgevallen. Alleen ik heb nog ongeveer 40 te gaan. Eigenlijk 60, maar op een gegeven moment vind ik het wel mooi geweest, hoor. 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 22:10

L33ntje,

Heel hartelijk bedankt voor de delftsblauwe tegels. Eens kijken wat ik daar eens mee ga maken. Het idee van Tinkerbel klonk erg leuk een tas. Wie weet.....ooit....

Groetjes,
Dorine
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 23:59
mag ik ook de tegeltjestrui en  de rest

groetjes grietje
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2009 om 00:02

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Gaaf ; gaan we ongeveer even hard. Ik ben vorige week begonnen (met het Haakdieet zal ik maar zeggen) en ben nu ook precies twee kilo afgevallen. Alleen ik heb nog ongeveer 40 te gaan. Eigenlijk 60, maar op een gegeven moment vind ik het wel mooi geweest, hoor. 

bedankt voor je patroontjes erg mooi

heb er nu 13 kilo af gaat heel langzaam maar het gaat en ja ik maak de berg niet te hoog en leg de lat steeds 5 kilo verder, dus nu nog 2 koop ik wat leuks en dan weer 5 kilo want ja ik bent ook echt TE zwaar

en succes he mede lijnsters

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2009 om 07:13
Ik probeer gewoon minder te snaaien en om wat te doen te hebben ben ik gaan haken. Die hoge productie zegt dus eigenlijk alles over mijn eetgedrag:lol:

En Griet, op de vorige pagina staat de link om het patroon van de trui te kunnen downloaden.
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2009 om 00:01

Hi Marleen, heel erg bedankt voor de telpatroontjes en de beschrijving van de delftsblauwe trui. Wat een werk!!!!!!

Heel fijn weekend!!!!

Groetjes
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2009 om 08:58
Het breien gaat langer duren dan het ministecken in exel hoor !

Ik ontwerp vaak ook breipatronen in excel. Gewoon de cellen zo instellen dat ze net als breisteken iets breder zijn dan hoog, en dan tekenen en kleuren maar. Kun je later precies zien hoeveel steken je moet opzetten/meerderen/minderen. Al mijn gebreide knuffels zijn bijvoobeeld zo gemaakt, maar ook inbreimotieven voor truitjes enzo. Helaas ben ik bij een crash alles weer kwijtgeraakt.
Back to Top
creatieve meid View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2009 om 09:03
Originally posted by boek boek wrote:

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

bedankt voor je patroontjes erg mooi

heb er nu 13 kilo af gaat heel langzaam maar het gaat en ja ik maak de berg niet te hoog en leg de lat steeds 5 kilo verder, dus nu nog 2 koop ik wat leuks en dan weer 5 kilo want ja ik bent ook echt TE zwaar

en succes he mede lijnsters

he tineke, hier gaat het ook langzaam  hoor ben eigenlijk al in oktober begonnen, maar eigenlijk zonder effect. ja ongeveer twee kilo, maar dat is wel wisselend.ben nu sinds vorige week wel serieuzer bezig,want het moet even al ben ik niet veeel te ze zwaar. goed idee tineke,van dat kadootje, zou voor mij ook wel goed zijn om te bedenken, wat ik zou willen. en dat pas te kopen als mijn bmi op 25 staat en dan weer verder.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns