Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenRECEPTEN HOBBYDOOSDAG

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 06 April 2009 om 16:33
Originally posted by Josl Josl wrote:

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm, wat zag alles er lekker uit (bedankt al vast voor de recepten). Er was zoveel lekkers voor "mijn bekkie" dat ik de zoete dingen niet eens heb geproefd, kan ik nu alsnog eens een keertje doen.

Heb erg genoten van de hartige taart van Magtelt, de bacon and eggpie van Tony, de gevulde bladerdeegdingen van Odette EN van de heerlijke salade (recept heel welkom) van Corry EN nog van die heerlijke gehaktballetjes. Er kon helaas echt niets meer bij en van de weegschaal trek ik me niet zo heel veel aan. Heb nog wat Corry-salade mee naar huis genomen en ook mijn Kees heeft hiervan gesmuld.

Nu hebben we één probleem: hoe zorgen we ervoor dat we bij de volgende hobbydoosjesdag dit allemaal kunnen evenaren OF zelfs overtreffen??

groetjes, Joke

EVENAREN IS MAKKELIJK, IEDEREEN DIE ER ZATERDAG WAS MOET BIJ DE VOLGENDE HOBBYDOOSJESDAG OOK AANWEZIG ZIJN EN HETZELFDE RECEPT MAKEN  HAHA GEINTJE...
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 April 2009 om 00:10

ZO IS HET SANNE ..... MAAR WE ZIJN TOCH GEEN WEDSTRIJD AAN HET HOUDEN, OM HET STEEDS LEKKERDER  EN BETER TE DOEN ..... HET GAAT TOCH VOORAL OM DE GEZELLIGHEID ...... EN DIE LEKKERTJES PIKKEN WE TUSSENDOOR ......

VOLGENDE KEER DOE IK MISSCHIEN HÉÉÉL IETS ANDERS  .

TONY
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 April 2009 om 10:40
IK WEET OOK NIET OF IK VOLGENDE KEER (ALS IK ER BIJ KAN ZIJN NATUURLIJK) WEER DIE TAART MAAK. IK HEB NOG VEEL MEER LEKKERE TAARTEN IN HET BOEK STAAN. BAK OOK WEL EENS IETS VOOR MIJN WERK UIT DAT BOEK EN DAN ZIJN MIJN COLLEGA'S ALTIJD HELEMAAL ENTHOUSIAST. EN HET KOSTTE ME MIJN HELE VRIJDAG AVOND OM DIE TAARTEN TE BAKKEN. EEN SUPER VIEZE KEUKEN EN UITEINDELIJK NOG DE NODIGE MOPPERS OMDAT NIET ALLES GELIJK LUKTE ZOALS IK HET WILDE. (WORD IK ALTIJD EEN BEETJE ONGEDULDIG VAN. ZEKER ALS IK DE SCHAAL GESMOLTEN CHOCOLA OP MIJN KLEREN LAAT VALLEN...) HEB VOOR MARCO ZONDAG MAAR EEN CAKE GEBAKKEN MET APPELS EN ROZIJNEN. DIE ARME JONGEN MOEST WEL HEEL DE VRIJDAGAVOND NAAR ZIJN HARDWERKENDE VROUW KIJKEN, EN DE MOPPERS AANHOREN MAAR HEEFT UITEINDELIJK NOG GEEN LIKJE SLAGROOM GEPROEFD. HIJ WAS ER HEEL GELUKKIG MEE. MAAR AL JULLIE COMPLIMENTEN OVER DE HEERLIJKE TAART MAAKTE ALLES WEER DUBBEL EN DWARS GOED EN HOE VAKER JE IETS MAAKT HOE GEMAKKELIJKER HET GAAT. DUS WE SLUITEN NIETS UIT....
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 April 2009 om 13:27
Had jij ook zo lopen knoeien, Clara? Ik heb me die vrijdag wel drie keer verkleed. Ik vind het altijd zo lekker om de schaal met cakebeslag uit te likken, vóór ik hem afwas. En dat doe ik met de pannenlikker, die net een beetje te flexibel is. Een schort voor helpt niet, want ik knoei geheid op plekken die niet bedekt worden. En om nu zo'n Ma Flodder japon aan te trekken, tja ik heb al de naam zo'n sloddervos te zijn hier op het woonerf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 April 2009 om 16:06

DAAROM HEB IK ME MAAR NIET MEER VERKLEED MAGTELT. BEN GEWOON MET CHOCOLADEVLEKKEN OP MIJN SHIRT EN BROEK OP DE BANK GAAN ZITTEN. IK MOET NOG STEEDS EEN SCHORT KOPEN. MAAR OP DE EEN OF ANDERE VREEMDE MANIER VERGEET IK SPONTAAN EEN SCHORT MEE TE NEMEN ALS IK WEER EENS OP HET DORP BEN. IK GEEF HET TOE. BUITEN EEN ENORME KNOEIKONT BEN IK OOK NOG EEN MEGA CHAOOT...

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 09 April 2009 om 16:16
IK VOND DE BALLETJES HEEL ERG LEKKER! IK WEET DAT HET RECEPTJE HIER AL EENS ERGENS HEEFT OPGESTAAN... MAAR IK KAN HET NIET TERUGVINDEN  HEEFT IEMAND SOMS HET RECEPTJE STAAN? 

GROETJES,
VEERLE
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 April 2009 om 19:43
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

DAAROM HEB IK ME MAAR NIET MEER VERKLEED MAGTELT. BEN GEWOON MET CHOCOLADEVLEKKEN OP MIJN SHIRT EN BROEK OP DE BANK GAAN ZITTEN. IK MOET NOG STEEDS EEN SCHORT KOPEN. MAAR OP DE EEN OF ANDERE VREEMDE MANIER VERGEET IK SPONTAAN EEN SCHORT MEE TE NEMEN ALS IK WEER EENS OP HET DORP BEN. IK GEEF HET TOE. BUITEN EEN ENORME KNOEIKONT BEN IK OOK NOG EEN MEGA CHAOOT...

Ik heb een schort van Honig of Knorr met mijn naam erop. Anders vergeet ik die als ik aan het kokkerellen en bakken ben. Het is knaloranje.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 April 2009 om 19:44
Originally posted by breinaald breinaald wrote:

gehaktballetjes zijn heel simpel

1 kg half om half gehakt.1 ei.1 ui. scheutje ketjap.zakje soepgroente(fijn). zakje bamikruiden en paneermeel

hier draai je balletjes van.bakken en klaar is kees

Hier is het, Veerle.

wat rozengeur.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 09 April 2009 om 19:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Originally posted by breinaald breinaald wrote:

gehaktballetjes zijn heel simpel

1 kg half om half gehakt.1 ei.1 ui. scheutje ketjap.zakje soepgroente(fijn). zakje bamikruiden en paneermeel

hier draai je balletjes van.bakken en klaar is kees

Hier is het, Veerle.

Dankjewel! Even opschrijven. Is precies niet zo moeilijk en ze waren echt lekker . Eens maken thuis of voor mijn vriend
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 April 2009 om 21:40
Ik gebruik altijd mager rundergehakt, wat het recept ook zegt. En een hele kilo is voor ons tweetjes erg veel. Dan maar een klein eitje erin en een pond gehakt. Dan vries ik de halve soepgroente in en neem een half zakje bamikruiden. dat staat dan vast klaar voor de tweede keer.

Over gehaktballetjes gesproken, Veerle, heb je nog een haaknaald nr. 7 of 8 kunnen aanschaffen?

wat rozengeur.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 10 April 2009 om 09:27
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik gebruik altijd mager rundergehakt, wat het recept ook zegt. En een hele kilo is voor ons tweetjes erg veel. Dan maar een klein eitje erin en een pond gehakt. Dan vries ik de halve soepgroente in en neem een half zakje bamikruiden. dat staat dan vast klaar voor de tweede keer.

Over gehaktballetjes gesproken, Veerle, heb je nog een haaknaald nr. 7 of 8 kunnen aanschaffen?

Ik denk dat ik inderdaad ook maar de helft ga maken . Straks eens gaan kijken in de winkel of ik ketjap en bamikruiden kan vinden. Meestal kochten we zo'n dingen in Nederland (Goes) als we daar even waren, want in België vind je toch veel minder van die dingen...

Ik ben gaan kijken voor een haaknaald 8 of 9 in de Veritas bij ons, maar dat was 5,50 euro!
Ik heb toen even rondgekeken op internet en heb ze woensdag besteld bij hobbydoos . Het kwam véél goedkoper uit, zelfs met verzendkosten... Ondertussen ook eens een deftig paar breinaalden besteld (degene ik gebruikte waren de knopjes helemaal kapot, en wou zo graag een mooi nieuw stel als breien me wat beter ging lukken...), mama wou ook nog graag kleine breinaaldjes voor sokken (geen bamboe), ik wou wel eens een rondbreinaald proberen ipv met 5 naalden,... en zo hebben we weer aardig wat besteld! Verslavend is het .

Groetjes!
Veerle
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 April 2009 om 13:16
Daarom probeer ik van Marktplaats weg te blijven. Maar laatst was het weer raak. Een breiboek, dat van dezelfde serie was als een haakboek uit mijn kast. Die moest ik natuurlijk hebben.

Gelukkig is het te mooi weer om lang bij de laptop te zitten, ik laat alleen even mijn lunch zakken met hobbydoosberichtjes en dan fluks de tuin in.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns