Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHooooooooooi

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 11:37
Lieve hobbydoosjes..................bedankt voor jullie reacties en steun. In mijn terugval kom ik met veel moeite weer uit de chaos in mijn hoofd. Gisteren mijn laatste gesprek gehad bij het UWV en ik ben voor 1 jaar voor 80 - 100% afgekeurd.

Het is allemaal een beetje veel bij elkaar. Vanmorgen heb ik mezelf onder mijn hobbykont geschopt en me de opdracht gegeven om te starten met weer iets kleins. Ik was begonnen met een bolerovestje en liep stuk op het lezen van het patroon. Daarna zonk de moed me weer in mijn schoenen.

Kleine stapjes. Ik wil een papegaai gaan haken. Op dit moment heb ik een logeerpapegaai (een grijze roodstaart). Zijn vrouwtje heeft hersentumor en is opgegeven, en via de dierenwinkel is Dennis hier komen logeren. Ze zochten een goed adres zodat hij ook weer terug kan naar huis.

En zo gaat,net als bij ieder,ander het leven verder met ups en downs en mogelijkheden.

Ik heb veel gemist in mijn afwezig zijn, en wil iedereen een pluim geven voor haar creaties, felicitaties met geboortedagen, geboorte van een nieuwe wereldburger en zomaar..................lieve groetjes van mij voor iedereen hier.

Tot de volgende keer.
Lieve groet Eline.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 11:42
hou vol Eline, soms is het leven echt een warboel en chaos, maar laat de moed niet zakken, en wat het handwerken betreft, met kleine stapjes vooruit, misschien een klein nieuw projectje en daarna volgt de rest wel. Vind het ook heel erg moedig van je om een papegaai te logeren hebben, moet ie ooit terug weg of blijft ie bij jou? Veel sterkte en een dikke knuffel en weet hier is er altijd een lezend oog
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 11:44
Hoi sassa,

Dennis gaat weer terug als zijn baasje zover is. Zijn vrouw ligt nu in het verpleeghuis en is terminaal.

Bedankt voor je berichtje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns