Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

intens verdrietig

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: intens verdrietig
    Posted: 05 Maart 2013 om 20:03
hoi meiden,

hoop dat jullie niet in aanmerking komen met het virus 22Find op je pc/laptop
is namelijk super hardnekkig en je kunt niks meer doen.
ik ben nu alles kwijt alle persoonlijke spullen wat ik erg vind en fotos.
maar ook helaas ook al mijn patronen en kooppatronen Cry echt alles.
wilde net in mei van de vakantie centjes een harde schijf kopen om daar alles op te zetten om dit dus te voorkomen!!!!

dus een tip voor iedereen sla alles goed op en open nooit onbekende mails!!!!
want ik heb het hardnekkige 22find vius via een mail binnengekregen .

liefs welp

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2013 om 20:20
wat ben je allemaal kwijt?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2013 om 20:43
Heb je al een computerdeskundige ingeschakeld? Die kunnen soms dingen terugvinden waarvan je nauwelijks wist dat het op je harde schrijf stond.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2013 om 20:43
Zat dat in een bijlage? Bedoel, hoe herken je het?
Zie verder Eugenie, waar we kunnen helpen doen we dat.
En als je de mails nog hebt van de designers kan je misschien hun aanschrijven en uitleggen, wie weet zenden ze je het opnieuw.
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2013 om 20:54
hey,

in de eerste instantie had ik niks door totdat ik naar google ging en daar was mijn toolbalk ineens veranderd in 22find inplaats google daarna begon computer als een gek te loeien en daarna de ene naar de andere tronjen horse en toen crache van laptop blauw beeld en niks meer mee te beginnen pc is weggebracht maar er is niks meer te herstellen , heb wel mijn mailtjes van de designers  en van etsy aankopen maar hoop dat ze hierin mee gaan .

liefs welp

de designers waar ik patronen van had zijn:

mala design
babsie hook
esbalotta
haak muts
stip en haak
en andere van etsy en craftsy dus nog veel mail werk aankomende dagen

de rest van patronen kan ik wel weer googlen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 10:22
dat is giga balen!!!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 12:36

Eerst iemand je computer inderdaad na laten kijken. Er staan vaak nog dingen op de harde schijf.

En anders designers aanschrijven. Je hebt toch bewijs van betalling voor de patronen op je bankafschrift.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 13:12
Ach wat triest is dit hè.stomme mensen die daar aan meewerken ik vind het heel erg voor je vr gr betty
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 13:40
Originally posted by welp welp wrote:

hey,

pc is weggebracht maar er is niks meer te herstellen
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 17:38
hoi,
zoals mamaeer mijn tekst inderdaad citeert, pc is weggebracht en is niks te herstellen
harde schijf is als het ware opgeblazen.

vandaag veel mails de deur uit gegooid maar zit veelal met tijdverschil ( hongkong en china)
nu wachten op de berichten daar vandaan.

liefs welp
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 18:18
Hoop voor je dat het (voorzover mogelijk) nog goed komt.
Laat het nog even weten. Misschien kunnen we je nog ergens mee helpenSmile

Gr. Rianne
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2013 om 18:45
Mijn man heeft dat ook:
De toolbalk ineens veranderd in 22find inplaats google.

Het is een rare zoekmachine uit Thailand ofzo. Hij heeft geen flauw idee hoe hij er aan komt
of hoe hij hem wegkrijgt.

We hebben gelukkig een goed anti-virus programma, dus we krijgen helemaal geen virussen of andere ellende.
Die worden door Norton opgespoort en verwijderd.

Dus ADVIES aan iedereen!
Zorg vooral voor goede anti-virus software!

@Welp: ik wens je succes.
Ik zou niet op een PC herstelbedrijf afgaan.  Vaak zijn er meer mogelijkheden dan je denkt.
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2013 om 18:27
He bah, dat is vervelend voor je! Helemaal omdat je van plan was een harde schijf aan te schaffen. Ik ben er ook mee bezig en dit motiveert alleen maar weer om door te pakken. Zo te lezen ben je een haakster ... daarmee kan ik je niet verder helpen helaas.  
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns