|
Reageer
|
| Autheur | |
JoJo
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Onderwerp: Helemaal iets andersPosted: 15 Juni 2009 om 21:38 |
|
Even helemaal iets anders. Wie helpt ermee? Kijk eens op de site www.steunapeldoorn.nl en als het je aanspreekt doe dan mee. Jolanda
|
|
![]() |
|
catharina
Hobbyguru
Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 15 Juni 2009 om 21:43 |
|
Heel fijn als mensen hier aan mee willen doen. Ik hou niet zo van energie e.d. versturen, dus doe ik niet mee.Als ik zo een kaart ergens naar toe kan sturen, voor Apeldoorn, graag. |
|
|
Groetjes Catharina
|
|
![]() |
|
JoJo
Hobbyguru
Posted: 15 Juni 2009 om 21:50 |
|
Dat je een kaart stuurt is de bedoeling van deze actie.Je stuurt een kaart naar Apeldoorn deze wordt dan daar bij de mensen bezorgd. Energie e.d doorsturen is ook niet mijn ding. Maar mensen een hart onder de riem steken wel en dat kan zo op een simpele manier. Oeps het lijkt er nu op (vind ik zelf )dat ik mensen probeer over te halen en dat is zeker niet mijn bedoeling. Jolanda
|
|
![]() |
|
catharina
Hobbyguru
Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 15 Juni 2009 om 21:55 |
|
Nee joh, het komt goed over hoor. Ik zal een kaart naar Apeldoorn sturen. Bedankt voor de tip.
|
|
|
Groetjes Catharina
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 16 Juni 2009 om 15:54 |
|
Kan iemand mij het adres dan geven van Apeldoorn ,en is dat eender welke kaart want hier in Belgie hoor je daar nu niets meer over
|
|
![]() |
|
JoJo
Hobbyguru
Posted: 16 Juni 2009 om 19:38 |
|
Als je op de link klikt in het eerste bericht kom je op de site Apeldoorn daar staat een kaart als je daar op klikt krijg je te zien hoe je mee kunt doen. Daar staat ook een adres bij. Jolanda
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |