Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenAddi clicksysteem

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2009 om 10:14
Ik geloof dat ik stiekem toch al om ben. Ga het setje van knitpro doen en dan die gekleurde. Zijn 65 euro en dan nog een paar losse punten maat 3.
Ik moet van mezelf eerst nog een paar breiwerkjes afmaken en dan trakteer ik mezelf er lekker op. Ben nu bijna op de helft van mijn zwangerschap, dan mag ik mezelf wel even verwennen vind ik zelf.

Mijn man kwam gisteren thuis met een tasje van de juwelier, dus op moederdag vraag ik het maar niet meer
Ben dol op die kleine cadeautjes in zo'n zwart tasje. Vooral als er dan zo'n hard doosje uitkomt met zo'n mooie strikbloem en zo'n sticker van de juwelier (heb nu al voorpret).

Als ik het setje heb kom ik zeker om hulp vragen, ik heb het filmpje op youtube al opgeslagen bij mijn favorieten. Ze leggen het daar heel duidelijk uit.

Iedereen bedankt voor de hulp.

groetjes Marije
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2009 om 20:04

Ja die vind ik persoonlijk ook het mooiste, ik wil ze ook heel graag hebben maar ja dan denk ik, ik heb zoveel breinaalden. Beetje overbodig.

Maar in jouw geval, op de helft  van je zwangerschap........

En je eerste moederdag( van dit kindje dan tenminste) Ik weet niet of je al meer kindertjes hebt.  O zo leuk, als je al weet dat er een kadootje aankomt in een klein doosje!!! Ben ik ook zo gek op, en vooral van de voorpret hè.

All you need is love.

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 10:57
Hoi Meia,
Heb al een dochtertje van 3 (in juni 4jaar). Daar wil ik ook dolgraag kleren voor maken. Ze heeft al wel een paar poppenbreisels, wat ze erg mooi vind.

Het ging allemaal wat moeizaam de zwangerschap. Eerst vorig jaar 2 miskramen, bij deze zwangerschap vanaf 5 weken bloedverlies en met 10 weken een hele heftige bloeding waarvoor ik meteen naar het ziekenhuis moest. Geen oorzaak gevonden, daarna stopte het bloeden. Nu ben ik 18 weken zwanger en voel het kindje goed bewegen. Dus wel de moeite van het vieren waard. Af en toe begint het eindelijk door te dringen dat ik echt zwanger ben (en niet gewoon dik aan het worden ben)

Ik ben al heel druk aan het oefenen op een rondbreinaald die ik nog ergens had. Mijn proeflap lijkt nu meer op een kogelvrijvest (zo strak), maar we oefenen stug door.

Groetjes Marije
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 11:31

Nu het zo goed gaat ,helemaal een reden om jezelf te verwennen.

Ik heb ook echt heel erg veel moeite gehad met die nieuwe techniek,had al 40 jaar gewoon gebreid,en bij was het een gatenkaas,veel te los.Maar nu gaat het goed.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2009 om 17:12
FIJN DAT HET ZO GOED GAAT MARIJE. BEN ERG BLIJ VOOR JE. HEB HEEL VEEL AAN JE GEDACHT. BLIJF HOPEN DAT DE REST OOK ZO GOED BLIJFT GAAN.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns