Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSUPER TROTS

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 13:01

Wat super Renate en Daan. Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd Renate dat jij je zoon zó keurig hebt opgevoed.Niet te vergeten dat het ook een groot deel bij de ouders vandaan komt he!!! Fijn voor je zo'n bevestiging dat je het goed hebt gedaan.

Groetjes Catharina

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 16:46

Dat is zeker iets om trots op te zijn, wees maar heel gelukkig met zo'n zoon. Uiteraard ben ik het eens met Catharina, de ouders spelen zeker een grote rol.

Gefeliciteerd, Groetjes, Lidia

Back to Top
Daan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 20:53

Hallo dames! :-)

Sommige krijgen kippenvel van mijn (school)resultaten, maar ik krijg kippenvel van ál jullie reacties!!!  Ongelooflijk hoe jullie die prachtig, leuke, lieve reacties op 'papier' kunnen zetten. Bedankt daarvoor en ma, u ook bedankt voor al het prachtige wat u mij gegeven hebt. Want ze hebben gelijk, zonder u kracht, doorzettingsvermogen en liefde had ik het nooit zo ver kunnen schoppen.

Hieronder even alles wat ik tot nu toe weet van het hele 'uitblinker' gebeuren.  De +/- 50 uitblinkers van alle MBO scholen in Nederland zullen in het zonnetje gezet worden op 15 Oktober in de TV-studio's van Endemol te Aalsmeer. Maar of dit live of later wordt uitgezonden weet ik niet. Ik zal eerst moeten afwachten of ik genomineerd wordt uit alle MBO Wellantcolleges. We zullen moeten afwachten, maar ik hou jullie op de hoogte! Ik vind 'uitblinker van de school al mooi, dus het kan alleen maar nog mooier worden en níet slechter...!

Groetjes en nogmaals bedankt allen!

Daan

Kom! We gaan foto's maken! :-) Nu ook te zien op: www.daanhendriksfotografie.nl
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 21:10
wat geweldig Daan uitblinker van de school Renate gefeliciteerd met zo'n kanjer van 'n zoon en Rob is samen met jou trots hoor
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns