Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenGOEDE MIDDAG

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 10:50
Tja soms moet je egoistisch (staat dat raar, vast fout gespeld) ik hou er ook niet van om mensen tekst en uitleg te moeten geven waarom je iets hebt gedaan. Gaat ze helemaal niks aan, jouw keuzes....... Hopelijk ben je snel weer uit je dipje.....
odette
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 15:28
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Een beetje vrouwen eigen,eerst aan de ander denken en dan pas aan jezelf.

Maar eigenlijk is dat niet goed,goed rekening houden met jezelf,dan pas kan je ook een ander helpen.

heel veel sterkte,en het komt weer goed,ook al heeft het tijd nodig.Net als Tineke zegt,twee stappen vooruit,en soms een stap terug.Maar je hebt hulp en dat is heel belangrijk.

Lieve Renate heel veel STERKTE

groetjes geesje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2009 om 16:26
EEN HELE DIKKE KNUFFEL EN DAPPER VAN JE OM WEER NAAR DE PSYCHOLOOG TE GAAN. OOK DAT IS VAAK EEN HELE STAP! LIEFDE IS HET MOOISTE WAT JE HEBT IN JE LEVEN. JIJ MAG TERUGKIJKEN OP EEN PRACHTIG MOOI SAMEN ZIJN MET ROB. MENIG ANDER STEL KAN DAT NIET ZEGGEN. ZOUDEN MENSEN SOMS DAAROM ZO VREEMD OPKIJKEN ALS JE ALLES VOOR EEN ANDER OVERHEBT?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 00:48

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

EEN HELE DIKKE KNUFFEL EN DAPPER VAN JE OM WEER NAAR DE PSYCHOLOOG TE GAAN. OOK DAT IS VAAK EEN HELE STAP! LIEFDE IS HET MOOISTE WAT JE HEBT IN JE LEVEN. JIJ MAG TERUGKIJKEN OP EEN PRACHTIG MOOI SAMEN ZIJN MET ROB. MENIG ANDER STEL KAN DAT NIET ZEGGEN. ZOUDEN MENSEN SOMS DAAROM ZO VREEMD OPKIJKEN ALS JE ALLES VOOR EEN ANDER OVERHEBT?

had het niet beter kunnen zeggen dikke

groetjes Thea
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 09:27

Lieve Renate,

Een oud vlaams spreekwoord zegt "doe wel en zie niet om". Je kan terugkijken op een mooi, maar jammergenoeg veel te kort huwelijksleven met je Rob !!! Put daar sterkte uit...

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 13:46
Het wordt nu tijd dat die mensen met hun slechte gedachten en akelige woorden verantwoording afleggen tegen jou over de pijn en het verdriet dat ze jou probeerden aan te doen.

Als ik mijn verschrikkelijke reus zie tutten met katten, cavia en tuinvogeltjes, kijk ik naar boven en zeg ik : "Zie je hem, mam, wil je nog steeds gekke smoelen trekken achter zijn rug en sissen dat ik te goed voör hem ben? We hebben ziektes en stormen doorstaan en zijn nog bij elkaar, al 36 jaar. Die trouw en vasthoudendheid heb ik niet van jou geleerd, maar van pappa, die jou wel 100 keer een tweede kans gaf. Dus had je nog wat, kom maar spoken, ik lust je rauw."

Terwijl ik tot haar eind toe een brave dochter ben geweest en nooit bij haar leven zulke taal uitsloeg.

Wees maar trots op het huwelijk, dat je gehad hebt en de zoons, die daaruit zijn voortgekomen en op de vrouw die je geworden bent, dankzij de liefde van jouw Rob.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 21:21
hoi renate,ben er nog ,laat de mensen maar kletsen,voor oordelen hebben ze toch.
daar weet ik alles van.
sterkte     groetjes stridje.
ps het gaat waarschijnlijk van zelf,iedereen heeft er wel eens last van als ik eerlijk mag zijn.maar zo gemeen gaat toch iets te ver.
leef je eigen leven ,je doet het toch nooit goed in een ander mans ogen,daar ieder zijn eigen visie heeft.
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2009 om 21:36

Renate, wat is het soms moeilijk om andere mensen te negeren, die zo even denk te weten hoe het allemaal in elkaar zit. Persoonlijk heb ik daar ook nog steeds moeite mee maar gewoon blijven negeren, en gelukkig zijn met de mensen die er voor je zijn en om je geven. En lekker creatief bezig blijven met al je hobby's (ik vindt het soms zeer gedachte-verzettend & ontspannend). Veel praten helpt ook bij een psycholoog, Een dikke  Groetjes Patricia.

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2009 om 16:13
Originally posted by boek boek wrote:

Originally posted by naatje naatje wrote:

DANK JULLIE WEL.
VOEL ME MOMENTEEL BEST WEL WEER GOED.
HET IS ALLEEN SOMS HEEL FRUSTREREND DAT JE JE EIGEN KEUZES MOET VERANTWOORDEN.
IK HEB NOOIT IETS GEGEVEN OM HET MATERIEELE,DURE DINGEN ,OF WAT DAN OOK.VOOR MIJ WAS ONZE LIEFDE EN VRIENDSCHAP,HET GEZIN HET VOORNAAMSTE WAT ER WAS.
BIJ ONS WAS HET OOK NIET ALTIJD ROZE GEUR EN MANESCHIJN
MAAR BIJ WIE WEL?ALLE TEGENSLAGEN HEBBEN ONS ALLEEN MAAR DICHTER BIJ ELKAAR GEBRACHT.
WAAROM MOET IK NU DAN STEEDS WEER UITLEGGEN WAAROM IK
DIE KEUZE HEB GEMAAKT.LAATST WAS ER IEMAND DIE TEGEN
MIJ ZEI DAT ZE DACHT DAT IK MISHANDELD WERD DOOR ROB.
OMDAT HIJ ER ZO VERVAARLIJK UITZAG EN IK ALLES
VOOR HEM DEED.DUS ALS JE ALLES VOOR IEMAND OVER HEBT EN DIE PERSOON IS TOEVALLIG
HEEL GROOT EN STERK,DAN WORD JE MISHANDELD?WAT EEN IDIOTE THEORIE.DAN GAAT MIJN BLOED KOKEN EN LEG
IK UIT HOE HET ZAT MAAR DAAR BAAL IK DAN WEL VAN.

niet weer doen, jij hoeft geen verantwoording af teleggen tegenover derden over je handelen, gaat ze niks aan

trek je neus omhoog naar zulke mensen, en loop met op geheven hoofd door, jij weet wel beter, dan al die achterbakse schepselen, daar moet je je energie niet meer aan verspillen.

het leven is veel te mooi, leef geniet van al het moois om je heen en die twee kanjers van zoon

geniet van je hobby je huis van alles wat je dierbaar is en de rest spoel je met het afwas water door de gootsteen

Ik kan het niet beter verwoorden dan Tineke, Renate lekker doen waar je mee bezig was, geen uitleg nodig, geniet van al het moois in je leven.

GROETJES
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2009 om 18:29

goed dat je nu ook eens aan je zelf gaat denken

mensen die nergens vanaf weten kletsen toch wel  of je nu eerst aan je eigen of aan de andere denkt

dus doe maar lekker wat je zelf goed vind

als het met jouw en de jongens prima gaat ben je geen verantwoording schuldig aan iemand anders dan aan je zelf

quality=
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2009 om 22:47
DANK JULLIE WEL VOOR ALLE STEUNGEVENDE BERICHTJES.
GEEFT DE BURGER WEER MOED.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns