Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schrijven/typen.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schrijven/typen.
    Posted: 28 Februari 2013 om 19:29
Kan ook een hobby zijn, vandaar dat ik er even over begin.
Zo nu en dan vind ik het leuk om het leven van onze dochter te beschrijven. Het idee is dat we uiteindelijk alle verhalen bundelen en ze dat op haar 18e ofzo cadeau krijgt.
Benieuwd wat we beleven? Haar laatste verhaal staat hier
Nog andere mensen die recreatief af en toe een stukje schrijven? Of tips om het beter leesbaar te maken?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 19:42
Ik heb ooit wel alle brieven van mij aan mijn moeder over mijn grutjes gebundeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 19:47
Ik schrijf ook heel veel, voor al mijn 5 kindjes hou ik alles bij. Schrijf hoe, wat ze kunnen, hun humor ook erg leuk om later weer terug te lezen. Ik plak er plaatjes en stickers bij die ze op dat moment leuk vinden en laat ze wat tekenen in "hun"boek.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 20:29
De kleinkinderen die maandags om en om hier komen, worden door mij gevolgd, met elk hun eigen boek.
De laatste is nog maar vier maand, maar die van drie jaar heeft juweeltjes van opmerkingen!! Allebei vanaf de eerste echo beschreven. Elke verjaardag begin ik in een nieuw boek.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2013 om 23:49
Jullie hebben nog hele jonge kinderen, wacht de uitspraken maar af als ze vragen gaan stellen over sex  e.d .  1 van de uitspraken die ik nooit meer vergeet is de volgende. 11jarige zoon vraagt wat een rioolbuisbaby is en voordat ik daar een antwoord op kon even en uit kon leggen dat hij een reageerbuisbaby bedoelde  antwoorde zijn 3 jaar jongere en bijdehante zus , dat is een baby die door de wc getrokken is want die willen ze niet, waarop broerlief antwoordde, mag jij blij zijn dat jij geen rioolbuisbaby  was.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 08:28
Toen mijn zoon 10 was vroeg hij: "Als ik later groot ben, waar gaan jullie dan wonen?" Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de kinderen nestvlieders zijn en de ouders nestblijvers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 08:33
Magtelt, ja dat herken ik ook, mijn kinderen denken (en de oudere 'dachten') dat ook!!

En Claire, die is om te brullen!!!! Hou je dan maar eens goed en blijf serieus, HAHA!!!
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 18:10
Wat ontzettend leuk dat je zo uitgebreid een blog bijhoud! Dat is leuk om terug te lezen later als ze groot is. Wat een juweel geef jij je dochter op deze manier.
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 18:30
mijn oudste vroeg een week lang om minemena op brood hij was toen 2jaar, ik wist toch echt niet wat dat was en op een gegeven moment kwam ik op het heldere idee om hem op te tillen bij het keukenkastje en ja hoor hij wilde PINDAKAAS, dat verzin je toch niet
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2013 om 19:54
Leuk voor later!

Gr. Rianne
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns