|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||
Claire
Hobbyguru
Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Posted: 06 Juli 2009 om 23:20 |
|
|
Ja en deze ook. |
||
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
||
![]() |
||
pien66
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Posted: 07 Juli 2009 om 12:09 |
|
|
Lijkt me genoeg die twee sites. En zoals een aantal al schrijven, mensen willen niet teveel betalen. Ik reken meestal 2x de prijs van de wo;/katoen, vulling reken ik al niet mee. tijd helemaal niet. Mijn netto opbrengst van een jaar zo'n 100 euro
en een voorraad materiaal. En dan heb ik heel veel verkocht het afgelopen jaar. Dus rijk worden moet je niet willen
|
||
|
Groeten Jacqueline
|
||
![]() |
||
jantinavv
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
Posted: 07 Juli 2009 om 14:17 |
|
|
webwinkel.nl kun je ook zo starten, en das dan ook gratis! Dus nee, meneer Hofstra mag mijn portie aan Fikkie geven, maar wel succes hoor!
|
||
![]() |
||
phofstra
Newbie
Posted: 07 Juli 2009 om 14:22 |
|
Meneer Hofstra Wat klinkt dat vreemd zeg.Ik zal je portie i.i.g. aan Fikkie geven. |
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Posted: 07 Juli 2009 om 16:50 |
|
|
Och er komen wel legio ideeen vrij en boven door deze posting op het forum :) Maar dames bedankt voor die 2 links... ik ga eens snuffelen Groetjes Simone |
||
![]() |
||
phofstra
Newbie
Posted: 09 Juli 2009 om 17:57 |
|
|
Er zijn inderdaad al een aantal sites waarop je zelfgemaakte producten kan kopen en / of verkopen. Toch denk ik dat er nog ruimte is voor een andere nieuwe site. Via mijn enquete heb ik ook al een aantal mensen gevonden die het een leuk project vinden en wellicht willen meewerken.
Toch nog geïnteresseerd in mijn project? Ik heb een blog aangemaakt waarin ik alles rondom mijn project ga bijhouden: www.pieterhofstra.com/home_made/ |
||
![]() |
||
Antonia
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Posted: 09 Juli 2009 om 21:08 |
|
|
Ik ben hier dus beslist niet in geintresseerd. Voor mij blijft het een hobby .... wat ik dan af en toe voor een kleinigheidje verkoop ..... alleen al, om die blije gezichtjes te zien .... en wat ik niet verkoop, gaat naar een goed doel .... zoals Chrisje's kerstmarkt. En zeker niet om iemand anders zijn portemonai te spekken .... moet hij/zij zelf maar dingen gaan maken om te verkopen, maar daar zal wel te veel tijd in gaan zitten. |
||
|
TONY
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 10 Juli 2009 om 13:36 |
|
|
Ik zou ook nooit van mijn hobby mijn beroep maken, dan komt er toch dwang om heel veel te maken en zit je snel met een zere arm en schouder.
|
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
jantinavv
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
Posted: 10 Juli 2009 om 16:51 |
|
|
Moet toch beleefd blijven? En ik weet niet hoe oud u bent.... Waarschijnlijk ouder dan ik :) Maar vond Fikkie het lekker? |
||
![]() |
||
Viola
Duizendpoot
Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 188 |
Posted: 10 Juli 2009 om 20:52 |
|
|
Soms heb je een hobby borduren ik noem maar wat en als dan jou muur vol hangt en de familie heeft ook geen plaats meer tja dan is het toch leuk om wat te verkopen En de andere heeft misschien wel de hobby om een pagina te maken Clair dank je voor je site mooi en duidelijk ga me gelijk aanmelden |
||
|
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |