Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaidoos

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creabrientje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creabrientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 13:47

Er is ook een forum met heel veel naaisters nl sancho.
Je kunt daar met al je naaivragen terecht.
Succes
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 13:57
Leuk om te lezen dat er nog meer achter de naaimachine kruipen.
Tja Burda gaat er waarschijnlijk niet van uit dat als je een kinderpatroon koopt dat je die eerdere jaren en dus ook meerdere maten wil maken.

Voor mezelf durg ik nog niet zo goed, omdat het niet perfect is, maar ja kleren in de winkel zijn ook vaak niet perfect.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 16:25
Op de vraag wat ik zoal dan naai:
baby-born kleding en alles wat daar mee samenhangt:
luiertas, poef, maxicosy bekleding enz. enz. Dit niet alleen in de techniek naaien maar ook breien en haken. Dit doe ik van 30cm tot 55cm poppen.
verkleedkleding voor peuters en kleuters
projecten voor school waar ik als interieurverzorgster werk:
rouwdoek voor de kleuters
parasol paddestoel
sterrenhemel
nu weer verkleedkleding voor de maandsluiting
in het verleden ook een familie wieg bekleed
Ook een doopjurk en bruidsmeisje jurk.
Voor de welfare van het rode kruis:
omslagen voor mappen met geborduurde tekst, knuffels, tutteldoekjes
Kraamkado:
kleding die gebreid, genaaid is.
Als ik de techniek beu ben borduur ik veel en maak ik 3d kaarten, want ook mijn handen dienen vanwege de artrose in beweging te blijven.

m.v.g.
m.v.g. annelies
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 16:36
En ik zit ook af en toe achter de naaimachine. Ik maak poppenkleren, dekentjes, rokjes voor mijn dochters, tassen en nog veel meer. Inspiratie haal ik van blogs en Pinterest, ik heb genoeg Knippies ed. maar ik heb nog nooit met moeilijke patronen gewerkt.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 18:39
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

wat leuk een larp!maarre wat is dat? heb weleens bij een folk bandje(kan ff niet op de naam komen)
van die leuke lange jurken gezien, veel fluweel rood  en paars en kantjes en dingetjes, maar om er nou zelf in te gaan lopen met maatje 50 en me ouwe kop gaat me net iets te ver!

pffffff alles zelf maken, knap hoor!

Nou het is niet om met onbetaalbare hoor maar het is meer dat als je het zelf maakt je je eigen smaak meer kan uiten :p en naar mijn idee betere stoffen kan gebruiken. ik vind de shirts van de larpwinkels altijd zo flinterdum, 1 keer achter een tak blijven hangen en er zit een scheur of een haal in. dan word het wel prijzig want die shirt alleen al varieren van 10 -20 euro.

Breien larp staat voor live action roleplay. het is een vorm van improvisatie toneel zonder toeschouwers. ik zeg altijd dat een echte versie van het spel world of warcraft is :P alleen veel leuker en gezonder. je hebt contact met echte mensen en je bent een heel weekend in de bossen. Je puzzeld, je vecht afhankelijk van wat je speelt.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2013 om 18:51
oke nu weet ik wat een larp is!!
lijkt me leuk, lekker hossen door de bossen en je eigen lekker uitleven
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns