Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik baal als een stekker

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik baal als een stekker
    Posted: 18 Januari 2013 om 14:09
Ik gebruik standaard Mozilla firefox maar sinds kort  moet je voor dit forum Internet Explorer gebruiken want anders kan je geen foto's plaatsen, de link van de foto ophalen bv op je blog kan niet want je kunt die niet meer plakken zodat je hier ook de foto kan zien. Voor blogs moet je weer Google Chrome gebruiken omdat je anders maar een gedeelte van andere blogs kan zien en geen foto's meer kan uploaden. op dit forum kan ik ook geen aanklikbare linken meer plaatsen met firefox. Al met al werk ik nu met 3 browers en daar baal ik van als een stekker.
Ik weet dat ik niet de enige ben want er zijn heeeeeeeeeel veel klachten maar de lol gaat er op die manier snel vanaf.
Toch goed weekend allemaal
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 14:13
Wat een gezanik. Steeds wat nieuws en vaak alleen maar lastiger.
Ik heb dat firefox ook een tijdje gehad. Er af gegooid.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 14:18
weet je zeker dat er niet iets je computer in is geslopen qua virus ofzo? Want ik gebruik mozille firefox voor alles. blogs, dit forum, en ik kan zelfs gewoon afbeeldingen plaatsen hier. Denk dus niet dat het aan de browser ligt, maar misschien aan iets anders.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 14:41
Originally posted by ikkie1202 ikkie1202 wrote:

weet je zeker dat er niet iets je computer in is geslopen qua virus ofzo? Want ik gebruik mozille firefox voor alles. blogs, dit forum, en ik kan zelfs gewoon afbeeldingen plaatsen hier. Denk dus niet dat het aan de browser ligt, maar misschien aan iets anders.

Nee hoor die is echt in orde, en ik heb ook nooit geen problemen gehad met firefox die zijn ontstaan na de laatste updates,maar ik hoor wel dat ik niet de enige ben, veel mensen kunnen ook geen foto's meer plaatsen op hun blog.

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 22:08
ik gebruik google chrome voor alles en werkt tot nu toe prima.
kan gewoon foto's plaatsen hier op het forum (ik plaats ze via mijnalbum.nl)
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 16:12
Krijg je geen problemen met de pc door al die verschillende brouwsers te installeren?
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 16:23
Originally posted by Corneliaz Corneliaz wrote:

Krijg je geen problemen met de pc door al die verschillende brouwsers te installeren?

Nee hoor dat gaat prima, dat maakt niet uit.......

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 18:59
Vuurvos doet hier soms ook vervelend! En waar t aan ligt, joost mag t weten, maar wij niet
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 23:33
ik heb ook noooit problemen met mozilla kan alles gewoon doen
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns