Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

deken haken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 10:00
mag ik eens vragen?
je zult zo een deken ooit eens moeten wassen
hoe gaat het met een deken van wol in de wasmachine?
is dat een probleem qua zwaarte vraag ik me af
en komt ie er mooi uit?

met vriendelijke groet nia
Back to Top
volima View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer volima Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 14:22
Sokken moet je ook wassen.... 

Daar moet je natuurlijk wel opletten als je garen koopt. Fabel kun je op 40 graden wassen.  Staat er in ieder geval bij, maar eerlijk gezegd heb ik het nog niet uit geprobeerd. Embarrassed

De deken is eigenlijk helemaal niet zwaar als ik deze vergelijk met de deken van mijn zoon (acryl). Opgevouwen is hij ook kleiner.
groetjes,
Liesbeth
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 17:41
nee maar een deken van wol weegt wel zwaar in de wasmachine
ik weet niet hoeveel wol er in zo een deken gaat maar volgens mij heel wat
ik was benieuwd of er iemand ervaring mee heeft

nia
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 13:29
Ik heb gisteren wol gehaald in de zeeman en ze valt al goed mee en ben maar 40 euro kwijt voor 40 bollen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 14:54
Ik heb wel gewone scheerwollen dekens in de machine gewassen, en daarna op het wasrek te drogen gelegd in de badkamer. Buiten kan ook. Ze nemen behoorlijk vocht op en dat moet er allemaal weer uit. Maar ze waren niet lelijker geworden.

Ik vind het wolprogramma beter uitspoelen dan ik op de hand kan doen.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 15:00
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Ik heb gisteren wol gehaald in de zeeman en ze valt al goed mee en ben maar 40 euro kwijt voor 40 bollen

Hadden ze zoveel wol op voorraad of heb je veel verschillende kleuren?
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 12:08
Hoi Just Me ze hadden de wol daar allemaal nog liggen ik heb 30 bollen meegenomen en als ik over heb mag ik ze terug doen ,maar denk dat ik morgen ga kijken of ze er nog 10 hebben dan brei ik er overtrekken mee voor mijn kussens
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 12:37
Dat zijn veel bollen . In mijn Sneeuwvlokdeken zijn maximaal 14 bollen gegaan.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 21:05
Ik brei die dubbel het is maar voor priem 5 en ik brei nu met priem10 dan kom ik op het zelfde uit dan heb ik 15 bollen nodig
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns