Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe gaat het?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe gaat het?
    Posted: 27 Januari 2013 om 09:45
Goedemorgen!
Hoe gaat het met allen,die last hebben van*ongemaken*?
Kunnen we al weer iets of is t behelpen!
Groetmes marian
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 11:43
het blijft behelpen helaas, als ik te lang achter de pc zit gaat m'n nek protesteren en kan ik niks meer, doe wel m'n mitella vaak af, om te zorgen dat ik geen frozen shoulder krijg, daar was al voor gewaarschuwd, zonder pijnstilling gaat het helaas nog niet. maar ja tis nu 3,5 week van de zes maar we gaan vooruit, en we blijven positief (kan gelukkig met een hele behulpzame hubby)
lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 13:11
Sterkte hoor Lydia en ook aan anderen die ergens mee tobben !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 13:18
Gelukkig is t buiten toch geen weer!
Maar lastig blijft t!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 19:58
Morgen weer fysio voor de schouder/sleutelbeen.
Heb opdruk oefeningen tegen de deur. Ipv wat je doet op de grond doe je tegen de deur. steeds setjes van 5.
Ook "pan/pot" roeren. Arm naar beneden laten hangen en dan rondjes draaien.
Spierpijn als gevolg maar voor een goed doel ;)
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 20:06
Gelukkig kan ik ondanks het oog nog redelijk haken en anders gewoon de grote loep gebruiken. Mijn stiefvader had er nog 1 van zijn overleden vrouw liggen die zij met borduren gebruikte nota bene met standaard erbij zodat ie aan de tafel of stoel vastgeschroefd kan worden.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 17:00

Hahaha, allen met *ongemakken*  Nou, heb vorige week de epidurale injectie gehad, maar heb nog weinig resultaat, vanochtend bij de bedrijfsarts geweest en kan dus weer 5 weken verder met haken tot de volgende afspraken. De granny begint al aardig op een eind te raken :)

En hoe gaat het met jou?

Wens jullie ook allemaal veel beterschap met de *ongemakken*  Wink
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 17:44
Hoi allen,
Net terug van controle:vocht in voet, dus hoger leggen als ik al had, wonden zien er goed uit.kwam er net achter dat de orthopeed 3 aardig grote japen neeft gemaakt, dacht zelf 2! Mag een week wegblijven. Wat is met krukken lope. Moeilijk, ben al een paar x bijna op mn snaveltje gegaan!
Jammer dat de prik nog niet werkt bittersweet,
Prideke, lekker snert koken:-) ,! Goed roeren, dan is t gelijk therapie!
Maybees, gelukkig gaat t met een loep!
Lydia, niet te lang achter de pc!
Volgend jaar kunnen we waarschijnlijk meer als nu!!
Dus doorbijten maar!(pep ik nou mezelf op, of jullie?)
Proberen maar t beste van temaken ,!
Iedereen heel veel sterkte, moed en geduld gewenst
HVGroetmes marian[URL= ][/URL]
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 18:15
Fijn te zien dat je zo positief blijft.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 09:45
Hier liggen toch een paar hobbydoosjes in de lappenmand.Bij mij was er niets te zien op de botscan van de peepende heup wel een grote ontsteking pillen nemen en kan gelukkig terug 2x per week bewegingen gaan doen op de sportschool,en dit vuil weer doet er geen goed aan zal met een tintelend been blijven zitten morgen 1 jaar geleden dat het geopereerd is
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 10:40
Gelukkig alleen een ontsteking, al kan dat best veel pijn veroorzaken.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 11:56
Gelukkig nix te zien op de scan pralien!
Piep je nog steeds met bewegen?
Sterkte!!
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 13:19
Dames ik wil jullie veel sterkte wensen,
Bij deze een bloemetje

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 18:59
Allemaal heel veel sterkte met de ongemakken,
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 08:06
wens jullie allemaal veel beterschap !Hug
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 10:31
Tsja als we het over de ongemakken hebben mag ik dan ook heel even mijn hart luchten????? Ben zelf ongelooflijk moe lig al een aantal dagen om 20 u op bed..... Niet normaal dus! Daarnaast dag in dag uit hoofdpijn waar een mens niet blij van wordt
Moet volgende week met mijn dochter naar de orthopeed omdat ze al ander half jaar!!!!! Pijn heeft en de orthopeed die ze nu heeft niets doet en de fysio niets meer kan doen dus weer de malle molen in
Verder moet ik zelf donderdag gaan happen voor mijn beugel vanwege tanden die in mijn tong en lip snijden
Ben ik gister op stel en sprong naar het ziekenhuis gereden omdat de zoon van een hele dierbare vriendin ineens een spontane klaplong had en die knul lag echt op het randje met veel pijn dus heb ik de hand van mijn vriendin vastgehouden
Dan is vorige week mijn neefje van 3 maanden geopereerd aan zijn hazelipje
Maar het goede nieuws is dat ik over 3 weken lekker op vakantie ga en dat ik nog maar 6 blokken van mij. Grannydeken hoef te maken.
Maar het lucht af en toe wel ff op om even van je af te mauwen
Xxx
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 14:06
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 14:08
mauwen.
welnee joh, dat doen de katten in maart
ff luchten het dat
Back to Top
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 15:46
Sterkte en beterschap!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 12:10
Nee hoor breimaar ik piep niet meer ik ga terug sporten voor de spieren soepel te houden 2x per week
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns