stomme geknal |
Reageer
|
Pagina <123 |
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 11:05 |
|
Hier hadden we heel veel siervuurwerk tussen 00.00 en 01.00, prachtig om te zien, allerlei kleuren in de lucht.
Obi bleef gewoon op de bank zitten, Ziggy zat eronder. We hebben de twee Cirque de soleil's van SBS6 opgenomen, ik ben benieuwd. Volgens mij ken ik ze al. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 11:16 |
|
het was hier op het pleintje opvallend rustig met vuurwerk om 00.00 uur.
Andere jaren denderde de ruiten nog weleens, dit jaar gelukkig niet. Wel veel siervuurwerk gezien boven de stad. De poes is nu aan het bijslapen, had op haar beurt gisteren en vannacht 'waakdienst' en kwam niet aan slapen toe. Wat een leven!!!
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 11:35 |
|
Waren we toch kat geworden!
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 11:56 |
|
Hier in de straat was veel siervuurwerk en nog wat geknal. Wij wilden dat onze jongens hun rotzooi van gister van de straat gingen vegen, maar helaas kwam de gemeentelijke veegauto al vroeg de straat schoonmaken.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
hannie-groen
Hobbyguru
Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 14:34 |
|
onze kat Sepke was erg bang had zelfs zijn madeje helemaal ondergeplaast ,wilde vanmorgen niet naar buiten en probeerde overal in en onder te kruipen ,helaas hebben de buurjongetjes gister nog niet al het vuurwerk de lucht in geschoten was ze waren net nog bezig
|
|
![]() |
|
Nova
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 17:27 |
|
Spike had niet zoveel last van de knallen. Maar zodra er siervuurwerk werd afgestoken (zonder knallen) werd het teveel voor haar. Ze heeft een half uur onder de bank gelegen. Zodra we aanstalten maakten om naar bed te gaan, kwam ze er weer onder vandaan.
|
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
bolletje
Duizendpoot
Lid sinds: 05 December 2012 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Januari 2013 om 23:38 |
|
Nou,de hondjes komen nu ook weer tot rust,de oude ( 14,5 )deed de laatste weken niet anders dan blaffen.We werden er gek van het leek wel of hij dement was .Alles wat we hem geleerd hadden lapte hij aan zijn laars,hij was niet te corigeren.Zijn oren hingen scheef,dus ik dacht ook aan lichte Tia, en wilde 2 januari even bij de dierenarts langs.Maar nu achteraf heeft hij het aangevoeld dat er weer wat op komst was.
Zijn oren staan weer goed,die is constant aan het luisteren geweest( behalve naar mij )
En het blaffen is ook gestopt.
Hij blij ,wij allemaal blij.
|
|
|
http://www.lenie-sieradenenzeep.blogspot.com
www.sieradenenzeep.nl |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |