Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwaterpokken?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 17:18

Goh Jantina, wat rot om te horen wat betreft je moeder, maar volgens mij heb jij wel een hele goede band met je schoonmoeder he? :-). Wat dat betreft heb ik het andersom, mijn schoonmoeder is een ramp, maar mijn eigen moeder is heel lief :-)

Ik had ook direct even gegoogle'd toen ik het las, maar er staat dat de risico's voor een zwangere vrouw in Nederland heel klein zijn wat waterpokken betreft, dus dat komt vast hartstikke goed hoor. :-)

Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 17:46
Ach ja, het is erg jammer idd, de band met mijn moeder is niet zo fantastisch. Hou heel veel van dr hoor, maar ben blij dat ik 300km verderop woon ;)
Mijn schoonmoeder is een schat, en zijn wonen een kwartiertje rijden (zonder file) verderop, dus dat is heerlijk!
Maar goed, je kiest je ouders, en ook je schoonouders niet zelf uit, dus soms heb je dat zomaar dat dat niet zo lekker zit.

Ja, daarom, het kan niet zo heel veel kwaad gelukkig, maar vind het dan toch een beetje eng.
Maar, ons menneke dartelt vrolijk in z'n blote billen door de kamer, ben blij dat het zo gaat!

Liefs!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 21:10
WAT FIJN OM TE LEZEN DAT HET MET JULLIE VENTJE
WEER EEN STUK BETER GAAT.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2009 om 02:42
Hij is gelukkig weer helemaal bovenop de pokken :) Helaas nu 2 kiezen die doorkomen.... Maar goed, dat hoort erbij he, een leven zonder kiezen is ook niet handig. Maar wel sneu dat die kleintjes daar zoveel last van kunnen hebben.

Oei, bijna kwart voor drie, ik ga maar us kijken of ik nu wel kan slapen. Vanochtend bij de fysio geweest voor bekkeninstabiliteit, maar ik wordt er nooit blij van als ik daar weer geweest ben, bah. Maar goed, voor langere termijn is het beter me wel onder handen te laten nemen. Alleen alles voelt dan zo beurs, en met mijn dikke buik kan ik niet meer op mijn buik slapen, dus dan wil het niet echt vlotten zo'n nacht... Ach ja, hoort erbij. Slaap lekker allemaal!
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2009 om 09:39
Aww.. Jantina!

En ja, die kiezen moeten er toch doorheen, hopelijk heeft ie er snel minder last van.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns