Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Buit

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Buit
    Posted: 10 November 2012 om 12:00
Ik was even naar een vlooienmarkt, geen vette buit, een naaihandboekje, dat ik al heb, gaat in de hobbydoosdagdoos van volgend jaar, en 4 bol Saskia, voor € 2. Helemaal geen naalden of breiboekjes. Ik zag een schildpad bruin popje voor € 10, mocht ook € 7,50 en daar wilde ik even over nadenken, later kon ik die kraam niet meer vinden. Gelukkig want ik heb poppen zat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 12:31
toch weer een lekkere buit gevonden. Hoop dat het gezellig was.Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 13:01
O ja, veel antiek gezien en Kerstspulletjes. Ik vroeg bij de kraam van de wol of ze brei- en haaknaalden hadden en die vrouw giechelde, "Ja thuis" en maakte een breigebaar. En bij een boekenkraam vroeg ik om breiboekjes, nee ze zocht juist zelf breispul voor haar schoonmoeder. Dus ik kon bij het weggaan vertellen dat er niets was. Ton zat intussen in de koek-en-zopie te kletsen met iemand, hij had een boek bij zich maar niets hoeven lezen.

wat rozengeur.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 00:43
Hallo Magtelt,

Wat heb ik jullie allemaal gemist !

Maar gelukkig heb ik nu een lap-top, en kan ik vanuit het verzorgingshuis waar ik nu woon,
 weer op de hobbydoos komen.

Het toeval wil dat ik zo een beetje zat te zoeken, en de oproep zag voor mutsjes breien voor Azië. Hier werd bij ons in huis ook om gevraagd. Omdat er op mijn afdeling geen mensen meer zijn die nog kunnen breien, heb ik het op me genomen, om te proberen er 10 te breien.

En dan de dames op de afdeling ieder een mutsje uit te laten zoeken, als ze dat willen, en dat zij er dan zelf één euro erbij kunnen doen. Wat ik overhou aan mutsjes, doneer ik dan zelf wel.
Bij de organistie hiervan word ik geholpen door een van de verzorgsters. Ze vonden het zo'n fantastisch idee, dat iemand van de cliënten hier zelf mee kwam.
De meesten zijn hier niet meer toe in staat helaas.

Maar al moet ik in een verzorgings tehuis wonen, een hobbydoos zal ik altijd blijven. 
TONY
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 06:32
Hoi tony, leuk dat je meedoet en nog leuker is het om je hier weer te zien
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 11:30
Geweldig vind ik dit. En dan bedoel ik meedoen in alle opzichten!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 11:52
Wat fijn zus Antonia,dat je in alle opzichten weer heerlijk bij ons ben.maak niet uit waar je zit wees welkom meis,
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 12:49
Wat goed om wat van je te horen! Welkom terug!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 12:54
Wat fijn om je hier weer te zien, Antonia!!! Ik zat al een lijst voor kerstkaarten te maken, zou je mij je adres willen PMmen? Ik weet dat ik een beetje vroeg ben, maar ik heb mijn zaakjes graag op tijd in orde.

Mijn buit vandaag was een kinderbreikoffertje en een haakpakketje bij Hema, borduurgaren en een zwaar brei- en een haakboek bij Action en twee sjaalpakketten en wiebeloogjes bij Wibra.

Het was maar 4 graden Celcius in de stad, maar ik vond het niet koud.

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 00:23
oh wat fijn om weer wat van je te horen, Tony!
En wat goed en leuk van je om 10 mutsjes te breien voor Azië...
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2012 om 19:28
gekocht vandaag bij Action
3 opstrijk applicaties (cupcake groot, Hartje groot, en 3 kleine cupcakes in één zakje)
sokken voor zoon en man
shampoo
kartonnenknutselvogelhuisje
magneet ABC
rekenspelletje
tip de muis kleurboek
vouwblaadjes rond

gisteren bij kruidvat
galgje
knutselpakketje

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2012 om 16:48
Mijn buit van vandaag is Das Super Häkelsocken-buch.
Vorige week gekocht via Ebay en vandaag eindelijk in huis en wat staan er een leuke sokken in!

Binnenkort sokken haken dus
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2012 om 18:31
Het Wibra haakboek. Volgens mij is het Action haakboek een uittreksel daarvan. Het Wibra boek is dikker en er staat meer in over haaksteken.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns