Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kreadoe

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kreadoe
    Posted: 30 Oktober 2012 om 22:23
ik ga toch naar de kreadoe beurs!!

en wel op vrijdag joehoe
ik heb er zin in
gaan er nog meer hobbydozen naar toe??
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 22:57
Ja wij gaan donderdag
Gr jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 23:46
Wat leuk, ik had ook wel gewild, maar het lukt deze week helaas niet. Het is al 20 jaar geleden dat ik voor het laatst ben geweest.
Groet,

Yobsje
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 00:59
ja vrijdag
Hanny
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 08:04
Nee, alleen is niet zo leuk. Misschien voor volgend jaar ?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 08:10
hanny en jenny
ik ben heel benieuwd wat julie ervan vinden!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 08:41

Ik ga ook. Donderdag. Mijn zus en mijn moeder wilden heel graag mee.

Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 08:46
Ik laat het je weten als ik terug bent
Gr jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 20:23
JJJJaaaaa, ik ga met m`n nichtje as vrijdag SmileSmileSmile

Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2012 om 08:23

Gisteren was het ontzettend leuk op Kreadoe. Wel een beetje druk, maar dat hebben we er wel voor over. Mijn zus zag een prachtige gehaakte stola, die ze ontzettend graag wilt hebben. Dus wat doet zus die niet handig is met handwerken? Koopt alle garen + patroon, geeft ze aan mij, en vraagt of ik hem voor haar wil maken. Enneh, geen druk hoor, maar het liefst voor 7 december. Ach natuurlijk zus.

Wacht effe, 7 december? Dat is volgende maand al! Confused
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2012 om 09:23
Wij vonden het ook leuk op de creadoe,veelste weinig borduurstands ,maar voor de rest was het erg leuk
We hebben het weer gezien,maar persoonlijk ga ik liever naar een beurs met veel borduurstands.
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2012 om 18:56
Net terug. Top! Lekker alleen geweest. Geen man, geen kinders, geen gezeur. Heel erg genoten. Ik heb mijn schoondochter gemaild om te vertellen dat ze echt moet gaan. Echt!!!Ik dacht alleen dat ik niet zoveel gekocht had maar dat komt omdat de tas zo groot is dan lijkt het gewoon minder. En ik had twee tassen. Nu hier thuis is het toch een soort van berg. En morgen bestel ik de naaimachine. Ik ben dan toch weer in de jaarbeurs maar dan voor een cursus.
Hanny
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 09:59
ik ben gister samen met mijn moeder geweest, heerlijk gesnuffelt en gekletst, nog wat leuke dingen gescoord ( uiteraard) een super dag gehad!!!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 11:25
ik heb er vroeger voor de zaak gestaan ,hoef nu niet meer zo nodig

leuk dat jullie een fijne dag gehad hebben
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 12:01
Ik ben er nog nooit geweest en heb besloten om volgend jaar met mijn oudste zus te gaan, ik zal haar wel moeten duwen want ze kan niet lang lopen dus moet ze in haar rolstoel. Het is jammer dat ik er gisteren pas achter kwam want vandaag is de laatste dag en ik kon dat niet meer op korte termijn regelen want ik woon in Drenthe en mijn zus in Hoorn dus ik zou haar dan eerst op moeten halen. Nou ja volgend jaar dan maar.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns