marktvraagje |
Reageer
|
| Autheur | |
willie
Hobbywonder
Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: marktvraagjePosted: 20 Oktober 2012 om 18:29 |
|
Hallo allemaal
Voor het eerst ga ik op een kerstmarkt staan met gehaakte spullen.
Nu is mijn vraag zou ik ook gehaakte angry birds mogen verkopen?
Ik heb wel verschillende patronen van Etsy en daar staat bij dat je de gemaakte kleding ofzo mag verkopen,niet de patronen.
Ik weet dat er in het verleden een beetje gezeur was om de angry birds....ik heb de patronen een poos geleden vanaf het forum gekregen.Wie weet het antwoord?
Alvast bedankt, Willie
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Oktober 2012 om 19:44 |
|
Tja wat de angry birds betreft weet ik het niet omdat het zelf de merknaam is maar las je ze nu anders noemt dan denk ik dat het er mee door zou kunnen dus bijvoorbeeld de nijdige vinken ik noem maar even wat he. dan gaat het niet om de merknaam.
Daarnaast kan je het er op wagen want er zal ook wel een marktmeester rondlopen die het weet en je kan waarschuwen. zo niet tja dan heb je ze evt. verkocht zonder problemen.
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Oktober 2012 om 20:50 |
|
Hee wat leuk, ik ga ook voor het eerst op een kerstmarkt staan. Maar over je vraag, als het een kleine lokale markt is zou ik het gewoon doen, wie komt daar nou achter? Of het officieel mag weet ik niet.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Oktober 2012 om 23:40 |
|
Ik doe het gewoon en zeker op een kleine markt, hoeveel mensen die daar komen zouden nou weten dat het misschien niet mag. Niet te veel erover praten en geen haan die er naar kraait
|
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |