Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GRIEP

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: GRIEP
    Posted: 11 Oktober 2012 om 18:24
Het heerst weer de griep.. Heledag op bed gelegen en een ontstoken keel nu voel ik me iets beter en lig ik lekker op de bank met een dekentje zelfs alweer een paar steken gehaakt ! Hoop wel dat ik snel opknap want maandag begint mijn vakantie! Nog meer hobbydozen ziek?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:39
Pfff voelde me tot gisteren kiplekker en nu met hoofdpijn, oren die dicht zitten, ogen worden dik. IK WEIGER OM GRIEP TE KRIJGEN. Heb mandarijntjes in huis, hopelijk helpen die nog wat ;-)
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:44
Ik lag van de week bijna ook in de ziekendoos!! hi.... hi....
Gaat nu wat beter, nog wel dik verkouden en snot vol...  maar denk ik ergste gehad.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 20:00
Ik loop al een paar dagen met een koortslip (ik smeer wel hoor) en voel me ook niet helemaal fit
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 20:07
Hier heerst ook veel in de buurt, maar meer de buikloop.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 20:11
Nog niet gelukkig! Beterschap voor degene die zich niet lekker voelen!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 20:21
he bah dit is dus een GROOT nadeel van de herfst
ik heb ook al twee weekenden op de bank gehangen
ik hoop maar dat dat het geweest is voor mij de winter duurt alleen nog zo langConfused
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 21:44
vandaag heb ik me voor het eerst in 4 jaar ziek gemeld. Begh, maar ook ik hoop het ergste gehad te hebben.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 00:20
Vermoedelijk heb je een virale infectie of keelontsteking. Wink
Het griepseizoen begint maar rond de maand december.
Daarom starten ze de inentingen in oktober.
De symptomen van griep zijn : hoge koorts en verschrikkellijke spierpijn.

Nu voel ik me net een dokter LOL
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 00:28
was het maar waar dat de griep zich echt aan die periode zou houden. het komt vaak te veel voor dat de griep al uitgebroken is voor dat de griepprik zich heeft  laten zien.

Hier hebben we echt de laatste week van oktober de griepprik heb de oproep al binnen. Maar  om mij heen ligt de helft al plat.

Toen ik  enkele jaren terug nog in het verpleeghuis werkte  zijn er voor dat de griepprik werd gegeven al enkele oudjes overleden door de griep en moest de griepprik een week uitgesteld worden omdat men de griep had. Hoe logisch klinkt dat.

Nee de griep weet niet wanneer het december is hoor die dient zich aan als  die dat wil  en niet wanneer wij zijn voorbereid  de gemenerikWink

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:00
voelt zich ook al een paar dagen echt loom pffffffff verkoudheid en in de dag gaat het wel maar teegen s'avonds voel ik me belabbert Dead Dus eigenlijk te goed om ziek in bed te kruipen , maar te slecht om overal zin in te hebben .Confused Kennen jullie dat gevoel?
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 10:46
hier nog 1 in de lappenmand. heeft een week geduurd. gaat het de goede of de verkeerde kant op. net zoals linda1959 het al zei: loom, verkouden, savonds belabberd voelen. helaas de verkeerde. gisteren geen knip voor de neus waard. gelukkig vandaag al een stuk beter. bij ons hebben ze (mijn man en onze jongste) de griepprik begin oktober al gehad.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:55
Nou hier zet het weer eens niet door. Dat is nog veel erger dan wel griep hebben (ik kwakkel nu al ruim 2 weken aan). Griepprik eind oktober halen, vorig jaar was ik direct ziek ervan haha.
Vannacht wel 12 uur geslapen!! Bizar gewoon. Nu pijn in mijn gewrichten en voel ik feilloos aan waar ik artrose heb zitten en ben aardig op weg om chagrijnig te worden.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 12:19
Hier zijn we met zijn drietjes ziek. Ik heb twee zieke kinderen op de bank en voel me zelf ook niet al te best.
Niks aan!!

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 12:44
Gisteren de griepspuit gehaald.....
Ik hoop dus het ook deze winter niet te krijgen .......

groetjes
Anita
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:50
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

voelt zich ook al een paar dagen echt loom pffffffff verkoudheid en in de dag gaat het wel maar teegen s'avonds voel ik me belabbert Dead Dus eigenlijk te goed om ziek in bed te kruipen , maar te slecht om overal zin in te hebben .Confused Kennen jullie dat gevoel?

Hier net zo dus al een paar dagen grrrrrrrrrr............

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 15:36
ja vervelend gevoel is dat Confused
Simonneke niet doen e Big smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns