Welke haakboek(en) raad je me aan? |
Reageer
|
| Autheur | |
repa
Duizendpoot
Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Welke haakboek(en) raad je me aan?Posted: 11 November 2012 om 23:54 |
|
Lieve hobbydoosjes,
Ik heb boekenbonnen gekregen die ik graag aan haakboken wil besteden. Welke boek(en) raden jullie aan? En wie heeft ervaring/ mening meten over het boek van Lesley Stanfield 75 vogels, vlinders en kleine beestjes? |
|
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 08:09 |
|
ik vind het boek apen haken van christel krukkert erg leuk en ook beren haken en breien van rina stoffers.Lesley Stanfield 75 vogels, vlinders en kleine beestjes ken ik niet.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 09:10 |
|
Ik denk dat het ook wel uitmaakt wat je graag haakt, dus: wat haak je graag? :)
De boeken van Lesley Stanfield schijnen niet allemaal even goed vertaald te zijn, veel foutjes in de patronen. In ieder geval bij de 100 bloemen, ... is dat zo. Vind dat er wel leuke patroontjes in staan! Is het een optie om het in het Engels te kopen? Ik heb een boek van Jan Eaton 'Haakpatronen', met allemaal verschillende vierkanten erin. Erg leuk, vind ik. Wat heerlijk dat je zoveel boekenbonnen hebt. Heel veel plezier ermee! |
|
![]() |
|
Wilma00
Hobbywonder
Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 09:13 |
|
Gelukspoppetjes van Annemarie Arts vind ik echt een aanrader
|
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 11:25 |
|
als je van knuffels haken houdt, dan kan ik zeker de boekjes van ChristleKrukkert aanraden.
- Kleine knuffels haken - Dierenvriendjes haken - Gehaakte beestenboel |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Cully
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 11:47 |
|
Naast gelukspoppetjes haken is er ook nog dierenhangers haken, ook erg leuk en beide van Annemarie Arts.
|
|
![]() |
|
JoJo
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 11:52 |
|
Er zijn zoveel leuke mooi haakboeken. Knuffels of liever dekens kussens tassen met granny's want ook daar zijn leuke boeken van. Dus ik denk dat je jezelf het beste eerst in de vraag kunt verdiepen wat wil ik gaan maken?
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 12:26 |
|
Ik zou op de sites van uitgevers van haakboeken kijken wat er zo al te koop is, Librero bijvoorbeeld. Wie kent andere?
En kijk eens in de winkel van hobbydoos. Zo kun je een voorkeuze maken als je naar de boekwinkel gaat. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
repa
Duizendpoot
Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 17:19 |
|
Eigenlijk haak ik alles graag. Ik zoek boeken waarin veel verschillende patronen zijn en niet alleen variaties op dezelfde basis. 100 bloemen van L.S. beviel me eigenlijk wel, maar de vlinders etc. in het Engels kopen is een heel goed idee!!
Ik heb bonnen voor max. 2 boeken - en als ik bedenk dat ik twee volle dagen aan het tolken ben geweest voor ze.... |
|
|
|
![]() |
|
Jolantje
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2012 om 18:37 |
|
Alle boekjes van Christel Krukkert zijn erg leuk! Ook de vingerpoppetjes haken van Annemarie Arts of dieren cupcakes haken van Marieke Dissel is erg leuk! Succes ermee! Vervelend die boekenbonnen ;)
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 November 2012 om 18:48 |
|
Ik ben dol op de boekjes van Christel en Annemarie. Goede patronen en goed uitgelegd.
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |