|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Tinkerbel
Hobbywonder
Posted: 10 September 2009 om 23:10 |
|
@ Meia: nee mag helaas geen rogge meer hebben Mijn brood maak ik nu van boekweit en rijstemeel met zonnebloemzaadjes, gebroken lijnzaad (voor de stoelgang Ik word nog eens een echte keukenprinses Op vakantie heb ik inderdaad veel last gehad, wist ook nog niet wat ik allemaal niet mocht en sinds ik met het dieet ben begonnen is de buikpijn/diaree/misselijkheid weg. De vermoeidheid heb ik nog wel, maar dat kan ook nog wel een hele poos duren voordat dat ook weer normaal is. Ook blijf ik nu gelukkig op gewicht. Ben 1.66 en weeg nu 55 kg, dus er moet niet nog meer af. Als het dan stormt waai ik nog weg |
|
|
Groetjes
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 12 September 2009 om 17:37 |
|
Grappig we zijn even lang en ongeveer even zwaar. En ondanks dat ik ook nog wel lichter ben geweest ben ik nog nooit weggewaaid. Dus troost je....
Lastig dat je maar zo weinig dingen mag. Ik weet wat het inhoud. Heb ook jaren een dieet gevolgt. Al was het bij mij lang zo heftig niet als bij jou. Laatst nog dacht de dokter dat Manuel koemelk allergie had en mocht ik geen producten waar ei, melk en soja in zaten. Bleek loos alarm. Maar weet dus wel weer helemaal hoe het voelde. Ineens vind je allerlei dingen lekker die verboden zijn. Ook al taalde je daar vroeger niet naar. Sterkte met het zoeken naar goede eetwaar. Weet je dat je bij deze link http://webshop.voedingscentrum.nl/webshop/vc_allergie.aspx een lijst kan bestellen waarin alle merk artikelen staan die jij mag eten. Je kan dan specifiek doorgeven waar je allergisch voor bent. Hopelijk heb je er iets aan.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |