Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Puppieeeees

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:24
Wat mooie foto`s, ik smelt helemaal .Mama is er maar druk mee
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:34
Zucht, ik ben verliefd. Wat een schatjes. Als alles meezit komt er bij ons ook een hond, maar het zal geen rashondje worden. Maar als ik deze zie........ ben ik verkocht
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:52
Leonie mag ik je vragen waarom er geen rashondje komt? Is dat vanwege de kosten? Als je een hondje neemt zonder iets te weten van de (voor)ouders kun je nog wel eens veel meer geld kwijt zijn aan bijv. dierenartskosten. Ook zijn er mensen die gewoon hondjes fokken met verstand hoor, geloof mij goed, maar wanneer sommige mensen geld ruiken gaat het al vaak de verkeerde kant uit. Dit is vaak met een hondje via de vereniging en met stamboom niet zo.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:58
wat een lieverdjes Heart

Ik moet nog even wachten voor ik onze toekomstige pup kan bewonderen...

Leuke foto's! En wat leuk van je kraamcadeautjes.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 01:09
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Originally posted by nixen nixen wrote:

het zijn scheetjes. ik smelt als ik naar die mooie foto's kijk. Heb wel een beetje medelijden met moeders als ze allemaal tegelijk willen drinken.
Tja ze mogen nog maar heel weinig bij moeder drinken, ze laat het meestal niet meer toe en tja als er 9 zijn dan lijkt het ook enorm, maar als ze 1 minuut bij haar gedronken hebben is het lang, ze was er al gauw klaar mee. Wel grappig dat ze altijd nog de melkbar van moeders prefereren LOL

Bij mij thuis hebben de pups aan mama's melkbar kunnen hangen tot ze 9 weken waren, ze waren toen ook nog maar met 2 en omdat mama ondertussen al heel wat energie en gewicht was verloren had ze geen kracht meer om ze weg te duwen, ze vonden dat lekkerder dan puppie eten, of zelf puppiemelk deze werd lekker opgedronken door mama zelf.

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 01:16
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Leonie mag ik je vragen waarom er geen rashondje komt? Is dat vanwege de kosten? Als je een hondje neemt zonder iets te weten van de (voor)ouders kun je nog wel eens veel meer geld kwijt zijn aan bijv. dierenartskosten. Ook zijn er mensen die gewoon hondjes fokken met verstand hoor, geloof mij goed, maar wanneer sommige mensen geld ruiken gaat het al vaak de verkeerde kant uit. Dit is vaak met een hondje via de vereniging en met stamboom niet zo.

Wij hebben bewust 1 nestje gehad met stamboom omdat wij zelf nog een pupje bij wilden hebben en liefst eentje van onze eigen honden, maar inderdaad voor het geld moet je het niet doen, want alle kosten samen lopen erg op hoor, en zelf hebben wij 1 pupje verkocht , ook hebben wij een keizersnede moeten laten uitvoeren ( waren daar op voorzien ) kost 600€
Fokken doe je niet voor de winst vind ik maar uit liefde voor het ras en als deze teef  2,5 jaar oud is, zal de kans groot zijn dat zij ook een nestje zal krijgen zodat ik dan ook weer een nageslacht zelf kan houden

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 12:16
OOOO ik ben ook verliefd hoor op die bolletjes.
Wat een feest zeg zoveel.
Groetjes en succes met de puppy
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 19:11
Het hondje van mijn broertje waar we afgelopen zomer op hebben gepast, was ook geen rashondje, maar een pup uit een gelegenheidsnestje bij hem uit de buurt. Mijn ouders hebben ook 2 keer zo'n soort hond gehad, dus dat is de reden waarom ik ook naar zoiets op zoek ben. Mijn schoonzus en broertje kenden de ouders van hun hondje en de eigenaren dus ze weten genoeg van zijn voorgeschiedenis. En dat was in beide gevallen bij mijn ouders ook het geval
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns