Beetje spijt |
Reageer
|
| Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Beetje spijtPosted: 27 September 2012 om 12:32 |
|
Ik kreeg gisteren een mail van een nieuw forumlid met weer helemaal niets in haar profiel en zich niet voorgesteld.
Ze wilde haakpatronen en een mutsje dat ik 2 jaar geleden gehaakt zou hebben. Ik werd weer eens nijdig en antwoordde "Geen emailadres in je profiel of in je PM, geen patronen." Niets meer gehoord en nu vind ik dat ik aardiger had kunnen zijn. Het is niet haar schuld, dat de aanmeldingsprocedure niet duidelijker is. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 12:38 |
|
dat is inderdaad zo, als je hier pas aanmeld is dat niet echt duidelijk vind ik.
Als je iemand bent zoals ik, dan smijt je je ineens in het forumgebeuren en lees je eigenlijk niet echt de regels (niet netjes , dat is waar). En als je dan zo een 'botte' reactie krijgt, dan is de lol er snel af. Maar ik kan me ook voorstellen dat het vervelend is voor de al-langer-leden dat er alleen maar patroontjes worden gevraagd en niet wordt voorgesteld. Misschien een standaard mailtje opstellen waarin je beleefd vraagt om het emailadres te vermelden en je voor te stellen? Wel fijn dat je er spijt van hebt ;-)
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 13:12 |
|
Het is ook maar een beetje spijt. Iemand die zo goed op de hoogte is van dit forum dat ze kan uitvinden dat ik twee jaar geleden iets over een aardbeimuts heb gezegd, wat ikzelf nu niet meer terug kan vinden, nou die weet wel zo'n beetje hoe het op dit forum toegaat en die had beter kunnen weten.
Ik heb er zo'n hekel aan om op mijn blote knieën moeten smeken om een e-mailadres, zodat ik moeite moet gaan doen om dingen op te zoeken en te versturen. En dan krijg je nog vaak een mail via de hobbydoos en stuur je de patronen per abuis naar de hobbydoos, als je niet oplet. En daarna weer op de knieën. Maar ik had vriendelijke kunnen zeggen dat dat me allemaal teveel moeite is. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 13:14 |
|
daar heb je ook weer een punt natuurlijk ;-)
|
|
|
![]() |
|
Mayabees
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 13:25 |
|
Toen ik net op het forum kwam wist ik ook niet dat je je eerst voor moet stellen. Maar dit werd (naar mijn idee) wel netjes gevraagd.
Het nadeel van geschreven tekst is dat je het op allerlei manieren kan lezen. .....
voel je niet schuldig Magtelt, als iemand patronen wil dan is het toch ook logisch dat je je email vermeld bij PM.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 13:49 |
|
Geen spijt hebben magtelt, voorstellen hoeft dus niet, maaar we vragen wel een tig aantal keren: vermeld je mailadres op de regel bij msn messenger (dat zou super fijn zijn als dat bij een soort van welkomstmail zit). krijg ook pm's maaar delete is ook fijn, ik probeer altijd iedereen te helpen maar er zijn grenzen. Van de week ook, of ik maar effe de scans van een vest wilde doorsturen, had zich aangemeld niets gepost, maar wel gelijk een pm eruit, heel simpel weg ermee.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
AnneliesR
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 13:54 |
|
Zoveel spijt hoef ook niet hoor, toen ik hier nieuw kwam was ik nog nooit op een forum geweest, wist dus niet hoe het werkte. Maar ik ben wel vriendelijk gevraagd om mijn mailadres in mijn profiel te zetten en heb me voorgesteld. Verder nooit problemen gehad of negatieve reakties.
|
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
![]() |
|
Asia
Newbie
Lid sinds: 27 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 14:21 |
|
Ach kan gebeuren toch ik ben ook net nieuw maar dacht toch wel ff dat mezelf voorstellen zo netjes zou zijn ... Heeft gelijk iemand me erop gewezen dat ik m'n email in m'n profiel kon zetten ... TOPPIE. Dus ... Zo zie je maat dat jezelf voorstellen zo z'n voordelen heeft hihihi
|
|
![]() |
|
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 14:42 |
|
Ach Magtelt spijt hebben hoeft nu ook weer niet hoor.
Iedereen heeft wel eens dat je wat minder kan hebben en dan niet zo vrolijk reageert.
Wij vrouwen moeten ons dat onder elkaar ook wel kunnen begrijpen.
Maar ik vind het zelf ook niet beleefd als er zo direct om iets gevraagd wordt. Zeker zonder eerst voor te stellen. Heb hier alles netjes uitgelegd gekregen en dat is ook niet overal hoor.
Maar ik vind dat als je iets wilt hebben, je er zeker zelf ook moeite mag insteken.
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 15:01 |
|
spijt hebben over je aktie ach het was misschien niet vriendelijk, maar wat je al zegt als je wel kan vinden over hoe iemand jaren terug iets gepost heeft kan je ook vinden hoe je je e.mail adres kan plaatsen.
En als je je normale e.mail adres niet wil geven dan geef je een 2e e.mail adres die allen voor dit forum is heb ik ook gedaan. Ik baal ook als mensen iets vragen en er niet op terug reageren zelfs na maanden niet. Ik heb 2 maanden geleden iemand iets toegestuurd maar er niks meer van gehoord of het überhaubt is aangekomen. Ik vind het wel jammer maar ik ga daar verder niet moeilijk over doen mag hopen dat ze er blij mee is en dat ze er al veel mee gedaan heeft. Als mensen geen fatsoen kunnen op brengen om netjes te bedanken of iets te doen wat er gevraagd wordt is dat een gebrek van hun en niet van degene aan wie het gevraagd wordt. Dus ook niet de moeite waard om je dan op te winden en in dit geval je schuldig te voelen. Nee ik geniet van de kleine verrassingen die soms in mijn post zitten als ik iets zoek of gevraagd heb en ben er dan ook heel erg blij mee wat de persoon dan ook wel 3x leest in een zin hihihihihihi. Dat vind ik het leuke van dit forum. Het mogen delen en meedelen met anderen. Helaas soms zitten dar weleens hebberds tussen. Als je dat op tijd doorhebt dan stuur je die niet en anders jammer dan. Maar goed langs deze kant nogmaals dank voor alle fijne dingen.
|
|
![]() |
|
JokeP
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 15:31 |
Volgens mij was Renske hier toch wel duidelijk over:
Aanvulling op de regels van het forum: 1. Voorstellen is niet verplicht !!!!! Iedereen mag een vraag stellen. Als je wilt helpen mag dat. Je bent als actieve gebruiker niet verplicht te helpen. Als je niet wilt helpen dan sla je de mail over. Waarom we geen moderatoren hebben : Dat is toch niet nodig bij zo'n gezellige club. Ik wil niet dat iemand uren per week daar mee aan de gang is. We zijn met zijn allen moderatoren, mocht je wat zien dan mail je me maar. Renske |
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 15:37 |
|
heerlijk te lezen jokep dat we niet de enigste zijn die af en toe een kort lontje hebben
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 16:07 |
|
Geen spijt hebben Magtelt. Gewoon denken de persoon in kwestie is niet slimmer.
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 17:25 |
|
Als je een patroon zoekt, kan je het ook gewoon op het forum vragen, toch??
Dan zijn er ook anderen mee gebaat ;.)) Of je moet elkaar toch al een poosje kennen vooraleer je direct een pm stuurt....
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 17:29 |
|
En wat is voorstellen? Uit sommige posts weet je nog niet veel hé, en je kan daarin zetten dat je een dame van 40 bent, terwijl je in het echt eigenlijk een vent van 59 bent ;-)
|
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 00:09 |
|
Ik ben al jaren 25...
Magtelt kort lontje of niet, je was wel duidelijk ;-) Als die persoon echt heel graag dat patroontje wil hebben zal ze vast wel weer aan de bel trekken met hopelijk een emailadres :) |
|
![]() |
|
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 00:28 |
|
inderdaad Magtelt niet aantrekken als ze weten hoe ze jouw email hier op het forum kunnen vinden dan kunnen ze verder lezen dan hun neus lang is, tegenwoordig weet iedereen / bijna dan hoe een forum een beetje werkt en uiteindelijk hebben we allemaal al eens een mindere dag en zeker wij dames.
Maar ja een forum zonder echte regels brengt dit dan met zich mee. Wil ze dit patroon echt hebben dan zal ze wel verder zoeken en op een andere manier erom vragen hoor, want als ik iets wil zoek ik ook tot dat ik het heb
|
|
![]() |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 09:24 |
|
nou magtelt je weet hoe ik over jou denk, ik mag jou juist zo graag omdat jij juist zo direct ben, je draai er nooit omheen, gewoon direct antwoord en dan weet je gelijk hoe je er voor staat, er zijn al genoeg draaikonten, en dan is het aan de ander wat ze er mee doen, want als ze alles echt doorlezen zien zij ook dat je gewoon een heel lief iemand bent met het hart op de juiste plek, dus voel je niet vervelend, want ook zij had sorry kunnen zeggen en gelijk haar email adres door kunnen geven en in haar profiel kunnen zetten, dus het mes snijd aan 2 kanten
|
|
![]() |
|
JokeP
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 09:33 |
|
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 09:36 |
|
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Mocht ze terugkomen mét adres, krijgt ze natuurlijk direct de gevraagde patronen. |
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |