Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Laptop gecrasht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Laptop gecrasht
    Posted: 11 September 2012 om 18:47
Balen, mijn laptop had gister al kuren, maar vandaag niet meer. Vandaag heeft ie helemaal niks meer. Morgen maar wegbrengen en hopen dat ze hem kunnen maken, want al mijn patroontjes en foto's van de afgelopen jaren staan er op. De laatste backup is van meer dan een half jaar geleden, dus ik hoop echt dat het gemaakt kan worden....
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 18:50
Dat is inderdaad balen!
Hoop voor je dat het meevalt.

Gr. Rianne
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 19:07
Dat is super balen! Hopelijk kan de laptop gemaakt worden.

Tip om zo veel mogelijk van dit te voorkomen... Zet je patronen in een mail en stuur die naar jezelf (gmail of hotmail). Daar kan je zo enorm veel MB opslaan dat je altijd waar dan ook bij je patronen kan :)
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 20:17
Jakkes daar zit je toch ook niet op te wachten, hopelijk heb je hem snel weer terug.
En dat van de patronen naar je hotmail sturen is best een goed idee.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 21:54
Goede tip van prideke, ik doe dat zelf meestal ook. En ik heb google drive, en die andere opslagmogelijkheden, waarvan ik nu even niet op de naam kan komen....pfff..... plus usb stick van 32 gb en externe harddisk...allemaal verdeeld dus :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:23
oh erg ik leef met je mee.
Heb t vorig jaar ook gehad met mijn pc. Is nog steeds dood, dus ook alles kwijt toen.
Ben nu nog opnieuw aan het opbouwen op de pc van mijn hubbie. Hoezo verzamelwoede
Maar dat is wel een goed idee de patronen mailen naar jezelf.

Hopelijk kan hij gemaakt worden of in ieder geval iets gered worden ervan
Ga voor je duimen
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:30
de mijne doet ook al een tijdje raar, het is begonnen met iets te installeren om RAR bestanden te open voor de patronen die ik mocht ontvangen, krijg ook vaak melding dat er een virus wil binnen dringen, ik zou dit hoog dringend moeten laten nakijken
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:36
Heel vervelend hopelijk kan hij gerepareerd worden de mijn is vorig jaar stuk gegaan en kon niet gerepareerd worden nu heb ik weer een oude in mijn bezit heb veel patronen op dropbox staan dus die waren er nog wel maar was toch ook wel heel veel kwijt, hoop dat jou dit bespaard wordt en dat je alles weer terug krijgt.
Goed idee Prideke

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 11:17
ik heb al mijn patronen in dropbox staan. Ook handig als je onderweg bent want je kan ze dan via telefoon of andere computer downloaden. Ik weet dat je er nu niets aan hebt maar misschien voor in de toekomst
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 12:00
Wat balen zeg! Ik hoop dat hij gemaakt kan worden en dat je al je patroontjes weer hebt!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 21:03
Dat is balen zeg.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 17:41
Vandaag mijn nieuwe laptop binnen. Ze hebben gelukkig wel alle bestanden kunnen redden.
Nu moet ik alleen nog VEEL forum inhalen LOL. Ik heb van de week wel de tijd genomen om even alle wol die in de knoop zat uit de knoop te halen. Daar ben ik ook nog 2 avondjes mee zoet geweest.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 17:57
Ik moet ook eens een backup maken van mijn foto's ... enzo
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 21:32
Super Zazia echt fijn dat ze je bestanden hebben kunnen redden.
Veel plezier met je nieuwe ook.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns