Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uit ziekenhuis

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 20:06
hoi rittepetit,
heel veel sterkte en rustig aan, luister naar je lijf!!
groetjes marian
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 21:11
fijn dat je weer thuis bent en veel beterschap
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 21:20
Hallo Rita, fijn voor je dat je alweer thuis bent, en dat lopen komt vanzelf wel weer. Iedere dag een beetje meer. Vroeger lag je zo 14 dagen in het ziekenhuis na zo'n operatie en nu moet je binnen een week alweer naar huis. Daar wordt vaak  niet meer aan gedacht, maar dan kon je in het ziekenhuis al weer een beetje op krachten komen, en nu moet dat thuis. Doe niet te veel het heeft zijn tijd nodig. Veel sterkte en beterschap. Groeten Jolanda
gr.Jolanda
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 21:21
Zoals mijn oude oma zei...''voorzichtig aan, dan breekt het lijntje niet''
Strerkte!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 21:38
Welkom thuis zullen we maar zeggen en heel veel sterkte.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 00:21
Fijn dat je weer thuis bent! Veel beterschap en sterkte...
Hoop dat je vlug verder opknapt
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 12:20
helaba Rita Hug goed voor jou dat je weer thuis bent . Is alles goed verlopen daar ? En hoe zit het met de pijn ?  Yentoff heeft ook nog veel pijn hoor , maar begint  zich al goed te behelpen met de 2 krukken . Ik heb woensdag dikwijls aan u gedacht hoor toen ik in het ziekenhuis zat .
Wanneer moet jij terug op controle ? Yentoff 13 sept  om 9u s'morgens in SPM Deurne .
Rita doe rustig aan en veel ijs leggen helpt bij Yentoff ook ( heb zo'n grote ijszak van het ziekenhuis mogen meenemen ) Niks forceren , en elke dag een beetje beter .
fijne zondag verder
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 16:55
Ik hoop dat de pijn snel afneemt!
Veel sterkte met de revalidatie.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 17:07
Hey Linda,
goed dat Yentoff, al met krukken kan lopen, ik ben gisteren door mijn heup gezakt,  Ouch mijn voet verkeerd gezet,Angry en nu doet het nog meer pijn, gelukkig had ik houvast aan de rolator, met krukken gaat nog niet, heb ook schouderproblemen dus wat meer ibobrufen en dafalgannekes
ik moet spijtig genoeg 14/9 op 9.05 bij Dr in SPM zijn
vergis je niet met die ijszak, die zal wel op de rekening staan, ik heb er al 4 in de diepvries liggen LOL
ik hoop dat Yentoff vlug hersteld, en dat de pijn vlug over gaat, succes met de kiné
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 19:55
Fijn dat je alweer thuis bent. Doe wel voorzichtig aan 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 20:28
beterschap en niks te vroeg doen..

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 20:40

Doe rustig aan, voordat je het weet kun je al weer veel meer.

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 20:56
ohhhhhhh Rita das juist 1 dagske later ; spijtig vind ik dat Unhappy  Oei door de heup gegaan , kan ik geloven dat de pijn nu erger is .Ja die ibobrufen en de dafalgannekes zijn hier ook goe gekend zenne Big smile Moet jij ook nog antibiotica nemen ?
Ik hoop voor u dat de pijn minder wordt en dat je goed kan slapen want das nu echt een probleem voor de Yentoff se da slapen . Hij heeft s'nachts altijd de meeste zeer en dan als hij wakker wordt, da zijn de ergste momenten . Als ik naar Yentoff zie moet ik ook altij aan u denke Ritaake , dus da wil zegge da ik heeeeeeel veel aan u denk zenne Thumbs Up
dikke Hug en doe het langzaam aan é daar

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 13:00
Hoi Rita Veel beterschap en Linda doe uw zoon ook veel beterschap rustig aan doen hoor niets forceren
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 13:02
sterkte ermee, enne ....kalm an
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 15:41
Rita, heel veel sterkte
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 11:36
aan alle hobbydoosjes,
BEDANKT  voor de beterschapswensen, ik zal er het best van maken,  stilletjesaan,, stapje voor stapje
en Linda, ik denk ook dikwijls aan Yentoff, s'nacht slaap ik nog op de zetel, meestal rechtzittend, door rugproblemen kan ik niet, of niet lang op mijn rug liggen, en mijn linkse heup die verleden jaar geopereerd was doet nog altijd pijn (de kalk is terug) dus daar kan ik ook niet op liggen , dus is het rechtzitten geblazen
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 12:03
Rittepetit,

Beterschap! 

URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=829bloemetje.jpg][/URL]
Groetjes,
Corry.

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns