pfffffffffff rust , rust |
Reageer
|
| Autheur | |
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Onderwerp: pfffffffffff rust , rustPosted: 03 September 2012 om 15:28 |
|
ik zucht de hele tijd , voel me belabbert en
eerste kiné zit erop voor Yentoff en al bij al is het goed verlopen , hij masseert nog niet de eerste 2 weken , dus zijn enkel wat simpele oefeningen die hij moet doen . Ik loop van den os naar den ezel zoals ze hier bij ons zegge en ik ben moe , zo moe . Mijn man is net terug aan het werk na een maand vakantie , net nu ik hem nodig heb Nog goed dat het weer een beetje meezit want anders zag ik het helemaal niet meer zitten . Yentoff vind dit ook zo erg voor mij maar hij kan er ook niks aan doen , hij heeft wel mijn aardappelen geschild (dus toch lief van hem é ) Ik ga dan ook nog 2uurtjes (op de middag ) op Storm passen en die kleine is ook geen stilzittertje hahahahhaha . Maar ik denk gewoon dat ik nu de weerbots krijg van de voorbije week (ik denk teveel na en de week daarvoor sliep ik ook al bijna niks ) En in mijn kleren is het ook niet gekropen och ja zal wel beteren zeker . Sorry maar moest ook effe mijn eitje kwijt hier . Ik weet dat veel hobbydoosjes het veel moeilijker hebben , maar ik moest even klagen hier |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 15:58 |
|
Lekker hé, zo even van je afschrijven :) Wel goed aan jezelf denken hoor, hoeveel anderen ook een beroep op je willen doen. Ze hebben meer aan je als je goed uitgerust bent dan dat ze alles van je verwachten en jij straks opgebrand bent.
|
|
![]() |
|
MG Jewelry
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 16:10 |
|
als het oplucht..lekker even *klagen*
|
|
![]() |
|
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 16:18 |
|
Nou kan me voorstellen dat je moe bent. Lekker even van je af mekkeren hier en weer verder.
Neem nou wel even rust wanneer het wel kan dan. Dat scheelt al een hoop.
Sterkte ermee Linda...
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 17:58 |
|
spuw het er allemaal maar uit!!!!!! Lucht vreselijk op!!!! ;.))
veel beterschap voor beiden ;.))
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 19:13 |
|
ik spuw alles eruit nu
Zij spreekt ook niet meer met Yentoff omdat zij vind dat zijn vriendin alles hier heeft kapotgemaakt . Mijn man en ik vinden ook dat de keuze die Yentoff gemaakt heeft helemaal niet zo goed is , maaar hij heeft voor haar gekozen en wij kunnen ze zomaar niet buiten smijten . Dus pffffffffffffffff moeilijke zaak hoor . Ik denk nog altijd dat mijn dochter gewoon jaloers is op zijn vriendin omdat die nu haar plaatsje inpikt . Mijn dochter is ook zo'n koppige die als ze iets in haar hoofd heeft het niet aan haar voeten zit . Ik weet soms niet meer wat te doen . Gisteren bijvoorbeeld ging ik naar haar (zoon was er niet) zij heeft dus geen enkel woord , maar dan ook geen enkel woord tegen mij gezegd . En ik had zoiets van waarom moet ik altijd het probere goed te maken . jongens toch ik begrijp haar gewoon niet . Mijn zoon die lijd daar ook onder want die komt heel graag onder de mensen (zij dus ook niet) en die mist heel veel nu . Ik heb me al onozel gebleten maar zelfs dat raakt haar niet . Ze heeft niet eens 1 keer naar Yentoff gevraagt en dat doet ook zo'n pijn bij mij . Ik doe wel of ik het me niet aantrek maar ik sta er mee op en ga ermee slapen . Ik weet het echt niet meer wat te doen . Hebben jullie een idee of weet ik veel . Ik wil gewoon dat alles weer goed komt
|
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 19:29 |
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 19:57 |
|
Hoi Linda dat is een hele moeilijke situatie ,en dat moe zijn begrijp ik heel goed hoor dat was bij mij ook zo wachten op de uitslag en van hier naar daar dan weer dit stuk en dan weer iets anders het houde gewoon niet op en nu kom ik er een beetje door dus dat komt wel goed hoor.Als je eens wil praten geef een gil en we staan klaar
|
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 19:57 |
|
hoi linda,
moeilijk hoor!! wat je ook doet je stoot altijd wel iemand voor zn hoofd. sterkte met alle;toestanden; groetjes marian |
|
![]() |
|
Esther1963
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 03 September 2012 om 23:31 |
|
Ik wil niet overkomen als een wijze Mona, maar ik kan je alleen maar zeggen "loslaten die problemen" want je hebt jezelf ermee en straks ben je er echt goed ziek van (echt lichamelijk bedoel ik). Je kunt alleen jezelf veranderen, je kan nooit een ander veranderen, hoe moeilijk ook. Uiteraard wens ik je heel veel sterkte in je beslissing en denk maar elk huisje heeft zijn kruisje
|
|
|
|
![]() |
|
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 September 2012 om 13:15 |
|
Ja ik zou ook hetzelfde zeggen als Esther; loslaten. Het zijn hun die de problemen maken samen en ze zullen het ook samen moeten oplossen.
Je kunt alleen naar beiden toe blijven gaan om te laten zien dat je je neutraal opstelt hierin.
En ik zou dat ook heel duidelijk stellen als je bijvoorbeeld stilgezwegen wordt.
Maar makkelijk is anders, als moeder wil je toch de vrede in het gezin bewaren. Wens je dan ook heel veel sterkte wijsheid en geduld toe.
|
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 September 2012 om 13:30 |
|
Naast dat je moeder bent, mag je ook aan jezelf denken hoor! Heel makkelijk gezegd, ik weet het. Ik hoop voor je dat er betere tijden naar je te komen! Ik zag dit gedichtje: rust zo is het genoeg laat mij de tijd om te voelen wat ik zelf wil |
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
ridder204
Hobbywonder
Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 September 2012 om 13:32 |
|
Kun je niet proberen/vragen aan haar voor een gesprek? met zijn allen om de tafel gaan zitten.
Je kunt niet voor de lieve vrede of voor je zoon op je tenen blijven lopen, dat moet zij ook maar eens leren begrijpen, Maar ja voor buitenstaanders makkelijk praten, jij zit er maar mee en ik begrijp als schoonmoeder en oma heel goed hoe moeilijk deze situatie voor je is en je van binnen opvreet.Ik kan je alleen maar veel succes en wijsheid toewenden.
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 September 2012 om 14:34 |
|
ja cozz en esther ik zou net hetzelfde zeggen hoor zoals jullie moest het bij iemand anders zijn , maar bij jezelf is het heel wat anders
ik heb hem, ook gezegt dat ik niet meer kom als zij hier is omdat ik dan toch alleen maar beeld krijg maar geen klank . Natuurlijk was hij daar negatief over en ik maar weer eens bleiten natuurlijk pfffffffff wat vinden jullie ? moet ik weer maar eens toegeven en weer eens eerst beginnen "normaal" te doen ? Ik weet zelfs niet eens hoe zij daarop gaat reageren dan . Ben ik nu echt zo slecht ? Ik begin dat werkelijk al te denken hoor . En nee Margriet samen aan tafel zitten is onmogelijk , wij hebben dit al voorgesteld maar zij wil helemaal niet met de vriendin van Yentoff praten (en dus ook niet met ons daarover) einde discussie zei ze de vorige keer ik weet het echt niet meer , weet alleen dat ik me bij deze situatie niet goed voel . Binnenkort is het familiebarbeque . Dus zij komen , Yentoff komt en zijn vriendin komt als de andere (mijn zoon en dochter ) weg zijn . plezant é pffffff Hoe moet het met kerst en nieuwjaar ? Ik mag er niet aan denken allemaal hartelijk bedankt voor het medeleven
|
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 September 2012 om 15:52 |
|
Goed dat je het van jou afschrijft ik hoop dat er snel een oplossing komt
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |