EErst maar hier vragen |
Reageer
|
| Autheur | |
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: EErst maar hier vragenPosted: 09 September 2012 om 12:05 |
|
Ja, eerst maar hier vragen.
Over 2 weken trouwt onze zoon, pas nu komen we er achter dat een vrijgezellenfeestje wel leuk zou zijn, we hebben al veel kunnen regelen, de heren gaan op een trike en de dames gaan bonbons maken mmmmmmm lekker. Nu zoek ik nog een verkleedpak voor zoonlief, wij zijn geen carnavalsvierders en de verkleedkleding die hier ligt past niet meer. Mijn vraag is dus, wie heeft er voor mij een gek verkleedpak te leen of te koop. De bruid krijgt een babypak aan, helaas hebben we er maar 1 kunnen lenen, we zoeken geen clownspak, piraten of haloweenpak. voor de dames die meegaan mben ik bezig om speenkettingen te haken als corsage. Pfff je moet er wel wat voor over hebben hoor, kinderen!!!! |
|
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 September 2012 om 12:44 |
|
diny wat is de maat van je zoon ?
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 September 2012 om 13:06 |
|
Ja, dat moet er natuurlijk wel bijgezegd worden he?
Mijn zoon heeft xl / 52/54 |
|
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 September 2012 om 14:34 |
|
sorry diny dan kan ik je niet helpen , spijtig
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 September 2012 om 15:37 |
|
Ik denk dat je dan het beste kan kijken in een feestwinkel of kleding verhuur.
Of maak een hele grote strik en bind die om zijn middel ofzo onder het mom van hij is eindelijk gestrikt. Of een soort luierpakje met een grote strik Dat kan je maken van een oud wit T- shirt en daar met een laken een soort gevouwen ouderwetse luier naaien dan een witte legging eronder. Of iets anders en dan dus op zijn kont een grote strik Ofzo Of iets in die trent Iets met een grote been boei weetje wel zo'n boeven ding op naar het vastzitten aan een persoon Ik zit nu maar even wat te brainstormen. Succes ermee
![]() |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |