Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSpetter.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Spetter.
    Posted: 18 Oktober 2009 om 14:39
Op 22 juni 2009 is Spetter bij mij komen wonen. Hij of zij is geboren op 09 juni 2008. Wegens omstandigheden is hij terecht gekomen bij de eigenaar van de plaatselijke dierenwinkel en ik heb hem gekocht.

Wie interesse heeft kan zijn avonturen en ontwikkelingen volgen in zijn dagboek op het papegaaienforum Fluffies.

Of als je bij google vraagt naar: Spetter papegaai kom je ook bij zijn dagboek. Hij is mijn feest elke dag samen met mijn 5 katten, en mijn broer heeft de start van zijn komst bij mij kunnen volgen. Hij is 25 juli 09 overleden.

Liefdevolle groetjes van mij.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2009 om 13:53
Is hij dat op die mooie boom
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2009 om 10:46
Yes...............hij heeft een eigen boom in de huiskamer
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2009 om 12:55

Gezellig hoor om een papagaai te hebben. Lijkt me een beestje waar je heel veel van terug krijgt. Hoe vinden je poezen het? Kunnen ze een beetje aan hem wennen? Of vinden ze hem maar een vreemd beest en negeren ze hem?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2009 om 09:14
Hij is de baas in huis de katten kijken wel uit. Alleen blijft het opletten omdat een kat en een gaai in het nauw rare sprongen/beten kunnen geven.

Een Spetter dag:

-eerst de katten worden verzorgd, en ik wacht.
-mijn kleed wordt van mijn kooi afgehaald en er volgt een uitbundige ochtenbegroeting wederzijds.
-ik krijg mijn fruithapje.
-dan mijn groene pesto en wat later gekookt voedsel.
-de sprookjes en kinderliedjes staan op en natuurlijk de knuffeltjes worden gedeeld, ik ben een echt knuffeldier.
-verder tussendoor wat lekkers, waaronder ook zelf gebakken papegaaienkoekjes, groenten, kiemen en nog veel meer lekkers.
-ik ben los als mijn vrouwtje thuis is, kan vliegen en spelen.............en zo vul ik de dag tot het bedtijd is.
-ook kijk ik kinder tv, de teletubbies vind ik leuk, en ook sesamstraat, en vorige week heb ik een documentaire gezien over het Amazone regenwoud.
-lekker klessebessen met de katten op hoogte (van krabpaal naar speelboom).

Dit was het wel zo'n beetje. Dus je leest, ik verveel me niet. En vergeet ik te vertellen dat ik ook tussendoor natuurlijk even rust.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2009 om 10:48
Leuke foto's Eline...!!!!Hij geniet er ongelooflijk van .....ik hou ook heel veel van papegaaien maar ben eerlijk gezegd altijd een beetje bang dat ze zullen bijten....
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2009 om 11:35

Hoi Tikoes,

Even 1 berichtje voor 2 topics. Allereerst: goed dat je weer ruimte hebt gevonden om op hobbydoos te komen. Fijn dat je er weer bent.

Ten tweede: wat een heerlijke spetter heb je. Ik heb net even zijn web-log doorgelezen. Je hebt een heerlijke manier van verslaglegging. Zo te lezen maken jullie inderdaad elke dag samen een feestje. Goed zo. Geniet van Spetter en je katten. Je krijgt de dag wel om, al zullen allen een stapje terug moeten doen nu je hobbydoos weer gevonden hebt.

Groetjes en tot weer,

Rosemarie

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns