Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geluk

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: geluk
    Posted: 23 Augustus 2012 om 15:28
wat hadden wij een geluk vandaag, vanochtend de fiets uit de auto gehaald en toen naar Lochem gefietst, mijn man met de scootmobiel, totaal zo'n 30 km gefietst, in Lochem nog boodschappen gedaan en lekker op een terrasje gezeten, wol gekocht bij zeeman, komen we weer in het hotel, wil mijn man de fiets weer in de auto zetten, sleutel foetsie aan mijn bos sleutels. wat moeten we nu ???
gaat mijn man naar de auto, ligt de sleutel onder de auto, heeft daar de hele dag gelegen, als je dat geen geluk noemt, dan weet ik het niet meer.
het is hier zo mooi, we genieten echt en het hotel/landgoed is een aanrader
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:31
Wat een geluk zeg!!! ;.))
Nu mooi verder genieten hé!!!
Veel plezier alvast ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:32
Wouw, dat is inderdaad gelukkig zeg!

Geniet van de mooie omgeving en het mooie weer!
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:34
Jullie zijn inderdaad geluksvogels vandaag!
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:53
Je weet het he: geluk is met de...... Big smileWink. Je bent dus nu voor de rest van het jaar door je geluk heen....
Wat een mazzel dat je hem weer hebt, heerlijk dat je er pas bij terugkomst achterkwam, anders was je hele ochtend weg geweest.
Fijne tijd nog!! En inderdaad het is daar mooi!!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 16:34
dat is zeker geluk hebben!
Geniet er lekker van!!:D:D
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:05
Lekkere tocht hebben jullie gemaakt. Heerlijk hoor. En wat fijn dat die sleutel toch gevonden is. Ik kan me voorstellen dat het zweet je aan alle kanten uitbrak toen je er achter kwam dat je de sleutel kwijt was.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 23:57
Gelukkig dat hij er nog lag nog veel plezier

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 06:50
Wanda......dat was wel schrikken. Poehhhhhh.
Voor hetzelfde geld had iemand de sleutel gevonden
en was je auto weg!
Ben blij dat jullie zo genieten!
Tot over een paar daagjes Wanda!
Doe je ook de groetjes aan Jean?
Hug
Ik haak nooit af!

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 10:01
Oooh, dat herken ik. Ik moest een in Rotterdam zijn bij een arts. Grote parkeerplaats. Kom ik terug kan ik nergens de autosleutel vinden, ik in paniek heel de tas leeg maar nee hoor. Dan maar naar de auto en wat denk je........hij zit in het slot aan de buitenkant van het portier! Wat een geluk zeg, maar wat heb je dan de schrik te pakken.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns