Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit maakt me triest !

Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 08:41
Dit zijn inderdaad hele mooie patronen.En dat voor nop Thumbs Up
Groetjes Helma
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 11:17
Originally posted by TaNichia TaNichia wrote:

Lieve Dames, ik weet dat een hobbydoos onder ons het boek heeft ,maar ze dacht hem ook al eens tegen gekomen te zijn op picasa , nu ben ik niet thuis in picasa maar als iemand weet hoe je daar patroontjes zoekt en eens zou willen snuffelen heel erg graag, dit scheeld een hoop scan werk .

Dat ben ik dus :P
Maar het is een paperback en 80 pagina's. Daar ik zuinig op mijn boeken ben zoek ik ook nog hard mee voor Katelijne of het boek op het WWW zweeft. Heb al op een FB group gevraagd of iemand het heeft. Mag het echt nergens te verkrijgen is dan wil ik het proberen te scannen. Dit vraagt enorm veel werk (heb een simpele scanner) en ik wil erg voorzichtig doen met mijn boek (google ff op deze titel en je ziet dat er zo even 60 dollar voor wordt gevraagd, dus ik heb een goudmijn in handen LOLLOL)
Fijn dat er zovelen moeite doen voor dit super leuke boek (ja echt leuk!!!)
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 11:32
Ik had geen idee hoe dik het boek was maar 80 pagina's ?
Neen Simone, ik begrijp je best en het is zeker niet mijn bedoeling om dit aan jou te vragen.Embarrassed
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 12:14
Ik doe mijn best en we zien wel waar het terecht komt. Als je een specifieke afbeelding wil uit het boek laat me weten! We komen er wel uit :)
Het irriteert me gewoon mateloos dat ik niet meer weet waar het online stond want het patroon van bv lady en de vagebond is ergens gedeeld *arghhh*
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 18:51
Katelijne, graag gedaan hoor. Maakt niet uit dat je niet reageerde, ik was toch al naar bed. Maar ik zag dat de dames het heel gezellig hebben gehad Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 19:18
sorry maar dit gaat over mij
 ik heb het boek gelijk opgestuurd ik ben er speciaal voor naar het postkantoortje gegaan om het te laten wegen.en daar is het op de bus gegaan. ik heb op je nieuwe maill nog niet gereageerd omdat ik een paar dagen niet op de pc ben geweest. ik dacht ik hoor niks meer dus je hebt hem binnen. maar er is steeds ellende hier met de post. zo had ik iemand ook dvd`s gestuurd van viltpatronen . ttwee keer zelfs en die had ze nooit ontvangen pas bij de derde poging had ze het eindelijk binnen. dus dat kosste mij veel meer dan ik ontvangen had dus ik ben helemaal niet op geld uit.ik heb de tnt gebeld maar ze knnen het helaas niet traceren omdat het brievenbus post was als het een pakketje was dan konden ze hem zoekne. maar ik zal je die 4 uur wel terug storten. ik kan er echt niks aan doen dat hij niet aan gekomen is en ik hem eerlijk waar opgestuurd.ik stuur je nog een mailtje voor je rek nr dan stort ik het wel terug. ik ben namelijk niet oneerlijk want ik wil ook niet beduveld worden
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 01:34
Ik heb zonet mijn agenda en copies van mails terug gevonden en daarin staat letterlijk dat je :
- op 7/8 antwoordde op mijn mail : ja, ik heb het geld ontvangen maar het boek nog niet verstuurd.
- op 23/8 antwoordde op mijn mail : ik ben het boek vergeten op te sturen, zal ik volgende week doen
- op 6/10 niet meer antwoordde op mijn mail.

Jouw bewering hierboven dat je het boek 'gelijk opgestuurd' hebt klopt dus niet.
Je wist ook dat ik het nog niet ontvangen had omdat ik in mijn mailtjes zei dat ik je zou verwittigen als het boek toegekomen was.
Je mailt nu voor de 2de keer naar mij persoonlijk (op 26/7 en vandaag) dat je pas na enkele dagen reageert omdat je je mails niet kon lezen op je pc maar toch was je tijdens die dagen telkens actief op het forum. En waarom wil je nu opeens die 4 euro terugstorten ? Als het boek opgestuurd is dan heb je effectief de verzendkosten toch betaald ?
Ach, laat maar, mijn Maladesign patroontje zal ik wel volgende maand aankopen.

Iemand zei : aan elk verhaal zijn 2 kanten. Hier staan ze dus.
Wat mij betreft mag het afgesloten worden...  

Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 08:00
Censored
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 09:23
en nu heb ik de 2 versies gehoord en kan ik mijn conclusies zelf trekken.
En die houd ik lekker voor mezelf ;-)

Handshake

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 10:02
ach ja ik ben weer de schldige zoals altijd 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 14:29
Heb je geen verzendbewijs gekregen dan Okkiepowerr? Bij boeken vraag ik er altijd om, juist om dit te voorkomen.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 16:40
Okkiepower als je een verzendbewijsje hebt  zou ik die even inscannen en hier plaatsen. inderdaad. 

Ik weet (zie ook het swap topic) dat er veel kwijtraakt bij de post.

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:38
ik heb gezocht maar helaas het bonnetje niet meer. was ook al een tijd geleden he. maar ik maak er geen woord meer over vuil. ik  weet dat ik hem hebt opgestuurd en eerlijk ben geweest.en wat die 4 euro betreft . ik wilde alleen maar laten zien dat ik eerlijk ben en je evt het geld terug wilde geven al heb ik het wel voor het opsturen moeten betalen. en wathet weekend betreft dat ik online was dat was mijn moeder daar ben ik vergeten uit te loggen en ze is gewoon op hd geweest in de veronderstellling dat ze onder haar eigen naam was. maar dat zal ook wel weer niet geloofd worden. dus ik reageer hier niet meer op en houd de eer aan mezelf.

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 01:07
Ik wil hier toch nog 1 belangrijke rechtzetting aan toevoegen.

Je beweert dat je die 4 euro hebt moeten betalen in het postkantoor. Ook dat je een bonnetje van 4 euro ontvangen hebt en het spijtig genoeg niet kan terugvinden.
Inderdaad, dat kan je niet vinden vermits je dat gewoon niet hebt !
Waarom niet ? Omdat de kosten lager waren !
Je had geinformeerd in het postkantoor en je hebt me toen het exacte bedrag doorgemaild (ik kan je altijd een copy van dit mailtje bezorgen)
Ik heb toen beslist om het bedrag van de verzendkosten naar boven af te ronden en ik heb uiteindelijk 4 euro betaald.
Katelijne

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 01:43
dames, zouden jullie dit niet beter prive houden al die gesprekken tussen jullie, en deze via uw eigen mail uitvechten, want hier hebben wij niets mee te maken
maar ja das natuurlijk mijn mening hé

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 08:45
IK ben het met  vikike eens. vecht dit verder via het forum uit a.u.b. 

Er zijn 2 kanten aan een verhaal ik  ga in deze niet mee met de beide partijen. Maar  ik wil wel zeggen dat als iemand echt ter kwade trouw heeft gehandeld om daar rijker van te worden zich dan niet zelf meld op het forum, dan zou ze achter de schermen zich rot zitten lachen om deze discussie.
Wil niet zeggen dat ik me de frustratie van Katelijne niet kan voorstellen maar modder gooien is niet nodig en ik hoef geen bewijzen te zien wie er wel of geen gelijk heeft en ook geen dreigende taal te lezen in deze.

M.a.w. vecht het lekker verder buiten het forum uit.

Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 10:03
Ben het met bovenstaande dames eens.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:03
Je kan er als buitenstaanders ook lessen van leren...
wil je iets opsturen, hou dan altijd een zendbewijs achter de hand en stuur dit bewijs (kopie, scan, fax) door naar de geadresseerde...
de geadresseerde kan dit ook doen ivm de betaling...

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:29
Ik heb enkele jaren geleden heel wat handwerkjes (geld was voor het goede doel) bij oud-leden besteld en opgestuurd gekregen. Nooit of nooit heb ik daar problemen mee gehad.
Straffer zelfs : ik kreeg vanaf de eerste keer het handwerk toegestuurd en hoefde achteraf maar te betalen (of eventueel terug te sturen). Onze discussies bestonden uit : 'neen, ik stuur het op en betaal achteraf' en 'neen, dat wil ik niet, ik wil eerst betalen' LOL
Het ging hier wel om heel wat hogere bedragen en ik was heel tevreden over de Nederlandse post. Wink
En het allerbelangrijkste....ik heb er enkele hele goede vriendinnen aan overgehouden. Smile
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 17:58
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Je kan er als buitenstaanders ook lessen van leren...
wil je iets opsturen, hou dan altijd een zendbewijs achter de hand en stuur dit bewijs (kopie, scan, fax) door naar de geadresseerde...
de geadresseerde kan dit ook doen ivm de betaling...

Ben het helemaal met je eens lollibol!
Als ik nu weer eens iets opstuur dan zorg ik gewoon dat ik een verzendbewijs krijg zodat ik echt kan aantonen dat het verstuurd is!

Vind dit echt heel erg naar wat er nu gebeurd is. (voor beide partijen!)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns